Arman Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Jag hade tänkt att varje vecka informera er om en eller flera filmer som kommer på TV. Ni kan också diskuttera de kommande filmerna. När den sista filmen i topicen har visats kommer en ny topic med nya filmer. ¤ = Värdelös! @ = Bra! @@ = Väl bra! @@@ = Mycket bra! Titel: Snake Eyes Genre: Thriller Kanal: TV3 Tid: 21.55 Söndag den 4 maj Sammanfattning: @@ - En bra thriller helt enkelt! http://viasat.live.noname4us.com/images/archive/0249/m_024966.jpg Titel: The Rooky Genre: Action Kanal: ZTV Tid: 21.00 Söndag den 5 maj Sammanfattning: ¤ - Tråkig film som handlar om bilstölder Titel: Heat Genre: Actionthriller Kanal: Kanal 5 Tid: 22.00 Fredag den 9 maj Sammanfattning: @@@ - Grymm gangster-thriller med Al Pacino i huvudrollerna. Mer kommer snart! Vill du tipsa mig om en kommande film så kan du skicka ett PM eller ett mail. Besök gärna min film-tv sida: A-Tech TV Redigerad 5 maj, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Snake Eyes har man sett en massa gåneg, men den e asbra får @@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Snake Eyes har man sett en massa gåneg, men den e asbra får @@@ Den bästa filmen här måste ju självklart vara Heat! De andra har man ju sett miljontals gånger. Snåla Viasat... de kan aldrig visa något nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Bra jobb Arman! Heat får också högst betyg av mig.. Älskar den filmen + att Al Pacino är en av mina favoritskådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 ska du inte lägga till "-", som kanske skulle bara hyffsad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pollmannen Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 ska du inte lägga till "-", som kanske skulle bara hyffsad? mm... jag kanske kan lägga upp ett nytt tecken men inte för många för att då blir det krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 mm... jag kanske kan lägga upp ett nytt tecken men inte för många för att då blir det krångligt. Ojdå... nu hände det igen... men så kan det bli när man har två medlemsregistreringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts