walen Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 jag har problem med spelen battlefield 1942 och max payne... 1. På battlefield 1942 så har spelat kraschat ca 4 ggr sammanlagt och datorn startas om automatiskt och sen när jag loggat in igen så kommer medellandet datorn har återställds efter ett allvarligt fel i dessa C:\WINDOWS\Minidump\Mini050303-05.dmp C:\DOCUME~1\CARL-W~1\LOKALA~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml fattar noll nån som har haft liknande problem.. 2 max payne hoppar ut till windows när jag ska starta första banan ,,,,,, visst blir man glad.. Tacksam för hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 1. ingen aning 2. Uppgradera till den senaste versionen! Första versionen som fanns på cd:n stöödes inte riktigt av Nvidea kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 aha okej tack då förstår jag ska uppgradera det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 jag har problem med spelen battlefield 1942 och max payne... 1. På battlefield 1942 så har spelat kraschat ca 4 ggr sammanlagt och datorn startas om automatiskt och sen när jag loggat in igen så kommer medellandet datorn har återställds efter ett allvarligt fel i dessa C:\WINDOWS\Minidump\Mini050303-05.dmp C:\DOCUME~1\CARL-W~1\LOKALA~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml fattar noll nån som har haft liknande problem.. 2 max payne hoppar ut till windows när jag ska starta första banan ,,,,,, visst blir man glad.. Tacksam för hjälp.. bf: mitt e nästan lika dant...fast hos mig så hackar det som bara den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 mitt max payne fixade sig efter uppgradering och battlefield har jag avinstallerat men medellandet kommer likt förbannat upp varje gång jag loggar in...... mitt battlefield hackade också som f*n var tvungen att köra på 50% botar för att det inte skulle hacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 mitt max payne fixade sig efter uppgradering och battlefield har jag avinstallerat men medellandet kommer likt förbannat upp varje gång jag loggar in...... mitt battlefield hackade också som f*n var tvungen att köra på 50% botar för att det inte skulle hacka Fan va boring köra me botar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts