Stora_tomtefar Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) är det bara jag som undrar, eller har Blaque blivigt mer aktiv på Forumet än tidigare??? (Lite spamigt ) *EDIT* Vad säger du nu då GTaJäGaReN!?!?!?! Redigerad 3 maj, 2003 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 lägg till "som tycker" eller "som undrar" efter "är det bara jag," jo, han är lite mer aktivare känns de som.. Admins måste ju va aktiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hehe , om ni menar nu de allra senaste dagarna så beror det på att Hultenius inte är här och jag måsta "sköta om" allting själv. Då blir det ju naturligt att man postar mer eftersom det är jag som får stänga och flytta alla trådar, mm. Men kanske är det så att jag skriver lite mer inlägg nu än tidigare..?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 titeln på topicen också.. och tomtefar.. de stavas "som undrar", inte "somundrar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Hehe , om ni menar nu de allra senaste dagarna så beror det på att Hultenius inte är här och jag måsta "sköta om" allting själv. Då blir det ju naturligt att man postar mer eftersom det är jag som får stänga och flytta alla trådar, mm. Men kanske är det så att jag skriver lite mer inlägg nu än tidigare..?! Vart är Hultan någonstans:unsure: Redigerad 3 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Vart är Hultan någonstans Han är i sin sommarstuga. Kommer hem imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Han är i sin sommarstuga. Kommer hem imorgon. han är där med sin tjej nerå bara skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) titeln på topicen också.. och tomtefar.. de stavas "som undrar", inte "somundrar" Jaja... jag har ett trådlöst tangentbord med sega batterier... därför missar jag kanske ett mellanslag, eller två. Men jag är medveten om det. Men det är fixat!!! Redigerad 3 maj, 2003 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jaja... jag har ett trådlöst tangentbord med sega batterier... därför missar jag kanske ett mellanslag, eller två. Men jag är medveten om det. Men det är fixat!!! hehe...på så sätt... tycker de e bra att han e mer aktiv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts