Hultenius Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Spelet är ganska roligt (härlig humor ) men riktigt kort. Grafiken är inte jättebra heller och spelet kryllar med "Loading"-skyltar överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Spelet är ganska roligt (härlig humor ) men riktigt kort. Grafiken är inte jättebra heller och spelet kryllar med "Loading"-skyltar överallt. Ja.. Jag hatar när man ska ladda.. i en loadingZone så j*vla jobbigt.. GTA:VC är större och behöver inte "hundra" LZ's.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 kommer du också från haninge tyrone. haningen? e det i östragöninge kommun? har ett svagt minne att haningen ligger där iallafall... jag bor i östragöinge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 spelet fick ju inte direkt bra betyg i pc gamer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 (redigerad) spelet fick ju inte direkt bra betyg i pc gamer.. det är för att dom på pcg inte gillar såna sortes spel..jag tyckte det var askul, springa runt och skjuta huvudet av folk med Hagelgevär. ( postal2 fick 40% av pcg ) det enda jag inte gillar med spelet är detta "load zone"... finns ju överallt Redigerad 28 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jag rekomenderar att ni besöker postal 2 hemsidan. Utvecklarna har nämligen fixat en patch som ska korta ner laddningstiderna plus att dom lagt till lite roliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Vet någon exakt vad de har "addat" i spelet med patchen (utom kortare laddningstider då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Ja.. Jag hatar när man ska ladda.. i en loadingZone så j*vla jobbigt.. GTA:VC är större och behöver inte "hundra" LZ's.. och Getaway har mycket större stad än Gta Vice City. och snyggare grafik... Getaway laddar till och med mindre än Gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts