Blade87 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 vet någon vart man kan köpa postal2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Webhallen, det är billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 förutom webben altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 typ överallt.., de é ju bara gå till en butik som säljer spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 typ inte överalt, finsn inte på siba eller elgiganten i trollhättan i allafal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Nä, det är ju typ bannlyst. Ettan var förbjuden i 10 länder tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 kanske Game men dom kanske inte finns över allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 kanske Game men dom kanske inte finns över allt dom har det inte, inte här i haninge iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Har det släpps än?? Nää jusst det!! Men jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 postal 2 finns att köpa här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 förutom webben altså skribb han sa ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Eb games (tradition) säljer postal 2 iallafall i den eb games butiken jag varit i. Köpte mi ex i mitten av Maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Eb games (tradition) säljer postal 2 iallafall i den eb games butiken jag varit i. Köpte mi ex i mitten av Maj. är fulla spelet kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det är ett intelegens befriande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det är ett intelligensbefriat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 är fulla spelet kul??? Nej, det är asatrist! Om man bara gillar att gå om kring och banka huvuden av folk så kanske man ska köpa det. Det är det sämsta spel jag spelat! Har det släpps än?? Nää jusst det!! Men jag har det Hömm, det släpptes i maj i sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Men köp det inte, spelade det hos en kompis och jag tyckte bara att det var skitkasst, hela storyn är kass, karaktärerna i spelet är kassa och det är knappt likt gta på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Men köp det inte, spelade det hos en kompis och jag tyckte bara att det var skitkasst, hela storyn är kass, karaktärerna i spelet är kassa och det är knappt likt gta på nåt sätt. det finns knappt någon story i det spelet det är helt sjukt och tråkigt och fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 kommer du också från haninge tyrone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts