J-coop Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 jag tycker man borde få ta bort sina egna topic eller iallafall låsa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Nej, det skulle inte fungera. Det är ju därför vi har admins som ska sköta sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Nej, det skulle inte fungera. Det är ju därför vi har admins som ska sköta sådant. har en fråga till blaque...hur många admins finns det egentligen? har bara sett dig o hultan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Det finns bara blaque och hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Det finns bara blaque och hultan på så sätt...undrade de bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Det finns bara blaque och hultan Jepp, det stämmer. Det är bara jag och hultan som är admins. Ett tag var det snack om att ta in någon/några till, men ännu har det inte riktigt behövts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jepp, det stämmer. Det är bara jag och hultan som är admins. Ett tag var det snack om att ta in någon/några till, men ännu har det inte riktigt behövts. om det blir tal om det så skänk mig en tanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Nej, det skulle inte fungera. Det är ju därför vi har admins som ska sköta sådant. *fnys* Ni ville inte låsa vardagssnack!!.. Då kunde jag låst den själv.. (SKOJAR ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 om det blir tal om det så skänk mig en tanke... hehe...jag tror inte nån av oss får bli...efter alla bråk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 hehe...jag tror inte nån av oss får bli...efter alla bråk... alla på forumet har bråkat nångång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 alla på forumet har bråkat nångång... men inte lika mykke som oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 men inte lika mykke som oss... Ingen har eller kommer bråka så mycket som ni gjort!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts