Scarface Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Snart är det dags för VC:PC. Bara 3 weeks left....typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Yees äntligen.. Jag har bara spelat det en gång å det var till PS2 å så har jag viljat spela det sen i fjol ÄNTLIGEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Tills det kommer till Norden ja. Det kommer ju lite överallt sedan och då är det bara att åka till något annat land och köpa det. Men min brorsa kommer ju att ***** *** det så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Tills det kommer till Norden ja. Det kommer ju lite överallt sedan och då är det bara att åka till något annat land och köpa det. Men min brorsa kommer ju att ***** *** det så.... Ohh.. Inte bra inte bra.. Men om du laddar ner det så får rockstar inga pengar å då kan de kanske inte göra så bra spel.. för då kanske de måste sparka personalen..du får tänka lite på det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRznzik Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 det har du rätt i nicht.... men dom borde sänka priserna lite kanske.... och jag kan nog tänka mig att du kommer att säga "dom kan inte sänka prisera för att det är folk som laddar hem"-.... men vafan.... ps2 spelen kostar också så jävla mycket... men det är lite svårt o bränna ps2 spel... iallafall mycket svårare än att ladda hem från pc o br'änna det..... tack för mitt ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) det har du rätt i nicht.... men dom borde sänka priserna lite kanske.... och jag kan nog tänka mig att du kommer att säga "dom kan inte sänka prisera för att det är folk som laddar hem"-.... men vafan.... ps2 spelen kostar också så jävla mycket... men det är lite svårt o bränna ps2 spel... iallafall mycket svårare än att ladda hem från pc o br'änna det..... tack för mitt ord Jo.. ajg kan hålla med om att priserna är aldelles (eller hur det nu stavas) för höga.. jo.. men man kan chippa om dem föe 1000 lappen å det kan det skanske vara värt.. å så bräner man dem.. fast man måste väl ha en DVD-brännare till det?eller så köper man det i tailand.. sen så laddar man (väl) ofta hem spela bara för att det är för dyrt..? eller har jag fel? Redigerad 3 maj, 2003 av nicht 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 jag har chip*at min ps2:a för ynka 2000 kr. Beställde nyligen 12 stycken spel från thailand, brä*da alltså, för 400 kr. Ett nytt ps2 spel kostar ju liksom ungefär 500 kronor så man tjänar in det fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Tyvärr har det blivit så.. Dagens samhälle Redigerad 3 maj, 2003 av nicht 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 allt e ju så dyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts