Jump to content

Nedräkning!!

Scarface
 Share

Recommended Posts

Tills det kommer till Norden ja.

Det kommer ju lite överallt sedan och då är det bara att åka till något annat land och köpa det. :D

Men min brorsa kommer ju att ***** *** det så....

Ohh.. Inte bra inte bra.. Men om du laddar ner det så får rockstar inga pengar å då kan de kanske inte göra så bra spel.. för då kanske de måste sparka personalen..du får tänka lite på det .. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det har du rätt i nicht.... men dom borde sänka priserna lite kanske.... och jag kan nog tänka mig att du kommer att säga "dom kan inte sänka prisera för att det är folk som laddar hem"-.... men vafan.... ps2 spelen kostar också så jävla mycket... men det är lite svårt o bränna ps2 spel... iallafall mycket svårare än att ladda hem från pc o br'änna det..... tack för mitt ord

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det har du rätt i nicht.... men dom borde sänka priserna lite kanske.... och jag kan nog tänka mig att du kommer att säga "dom kan inte sänka prisera för att det är folk som laddar hem"-.... men vafan.... ps2 spelen kostar också så jävla mycket... men det är lite svårt o bränna ps2 spel... iallafall mycket svårare än att ladda hem från pc o br'änna det..... tack för mitt ord

Jo.. ajg kan hålla med om att priserna är aldelles (eller hur det nu stavas) för höga.. jo.. men man kan chippa om dem föe 1000 lappen å det kan det skanske vara värt.. å så bräner man dem.. fast man måste väl ha en DVD-brännare till det?eller så köper man det i tailand.. sen så laddar man (väl) ofta hem spela bara för att det är för dyrt..? eller har jag fel?

Redigerad av nicht 1337
Länk till kommentar
Dela på andra sidor