GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hon i slutet e ju från exorcisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 hon i slutet ÄR exorcisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 hon i slutet ÄR exorcisten Nej. Vet du vad en exorcist e? Fast du skoja väl som "man brukar göra" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 hehe...skulle bli ganska skraj...men har inte icq...har msn istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 hehe...skulle bli ganska skraj...men har inte icq...har msn istället... samma här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Den här ska man nog inte heller se om man ska sova... den där skrämde skiten ur mig en gång... klockan var typ 01:00, var trött, hade hörlurar med väldigt hög volym och jag satt typ 10 cm från skärmen..., en polare skickade länken o sa att jag skulle kolla efter stavfel...sen kommer den där jävla bilden upp! faaan asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 den där skrämde skiten ur mig en gång... klockan var typ 01:00, var trött, hade hörlurar med väldigt hög volym och jag satt typ 10 cm från skärmen..., en polare skickade länken o sa att jag skulle kolla efter stavfel...sen kommer den där jävla bilden upp! faaan asså den e rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Ja å en kompis hade kolsvart å såg på den, snacka om att man blir skraj... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts