walen Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jag fick detta sjuka medellande alldeles nyss av min kompis på icq nån som har fått nått liknande ?? vem fan skapar sånna medellanden helt sjukt... mitt namn är jenna..... jag är 7 år gammal med svart hår och röda ögon. jag har ingen näsa eller några öron... jag är död. om du inte skickar detta till 15 personer inom 5 minuter dyker jag upp inatt vid din säng med en kniv och dödar dig. detta är inget skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jag fick detta sjuka medellande alldeles nyss av min kompis på icq nån som har fått nått liknande ?? vem fan skapar sånna medellanden helt sjukt... mitt namn är jenna..... jag är 7 år gammal med svart hår och röda ögon. jag har ingen näsa eller några öron... jag är död. om du inte skickar detta till 15 personer inom 5 minuter dyker jag upp inatt vid din säng med en kniv och dödar dig. detta är inget skämt LoL jag har också fått ett sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Nu får du se upp Walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 hehe ne men allvarligt man blir lite arg faktiskt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 hehe ne men allvarligt man blir lite RÄDD faktiskt, Hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Hehe.. DA! hehe skickade du iväg 15 st ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Om man först kollar på en Dockan-film och sedan får ett sånt meddelande precis innan man går och lägger sig blir man nog hyfsat skraj..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 DA! hehe skickade du iväg 15 st ?? det kallas kedjebrev, och e inte bra blakke: mjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jag hatar kedjebrev dom skrämmer mig :'( bara skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 ha ha ha ha ha ballt! jag ska testa att skika ..... NE.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jag skickade inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 HAHA æægande medelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 HAHAHA Men egenltigen är det sjukt. Endel små ungar på lunar tex kan ju bli skit rädda och allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Om man först kollar på en Dockan-film och sedan får ett sånt meddelande precis innan man går och lägger sig blir man nog hyfsat skraj..! Hahaha... syftar du på den där dock filmen när dockan sg ut som en lärare och terroriserade nån liten bråkstake som sen blev snäll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hahaha... syftar du på den där dock filmen när dockan sg ut som en lärare och terroriserade nån liten bråkstake som sen blev snäll? jag tror han menar en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hahaha... syftar du på den där dock filmen när dockan sg ut som en lärare och terroriserade nån liten bråkstake som sen blev snäll? Nja, jag vet inte vad du menar. Men 'Den onda dockan' är ju en klassisk skräckfilm där en mördare för över sin själ till en docka med hjälp av en Voodoo ritual. Senare köper en mamma den nu onda dockan som en present till sin son... Det har kommit flera uppföljare till den senare. Här är fodralet för 'Den onda dockan 3': http://www.moviemix.nu/coverpic/childsplay3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Nja, jag vet inte vad du menar. Men 'Den onda dockan' är ju en klassisk skräckfilm där en mördare för över sin själ till en docka med hjälp av en Voodoo ritual. Senare köper en mamma den nu onda dockan som en present till sin son... Det har kommit flera uppföljare till den senare. Här är fodralet för 'Den onda dockan 3': http://www.moviemix.nu/coverpic/childsplay3.jpg Hmm... måste finnas flera filmer där dem använder dockor som blir onda med hjälp av Vodoo . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Den här ska man nog inte heller se om man ska sova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Den här ska man nog inte heller se om man ska sova... Taget från excorsisten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts