Mr Mister Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Jag har ställt den här frågan förr men fick inget bra svar. När jag ser på DVD genom mitt PS2, så måste man höja volymen kraftigt för att höra bra. Skall det vara såhär? Finns det något sätt att ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jag tror inte det går men sist fick du många svar tex att det e så på vanliga DVD spelare också (jag har för mig nån sa det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jag har också för mig det, men när jag ser på DVD hos andra, så låter det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Dom kanske har höjt? *Edit* Fast så är det inte på våran DVD spelare Redigerad 3 maj, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Hmm, exakt samma sak för mig på min PS2-DVD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jag har ställt den här frågan förr men fick inget bra svar. När jag ser på DVD genom mitt PS2, så måste man höja volymen kraftigt för att höra bra. Skall det vara såhär? Finns det något sätt att ändra det? har du en stereo? bara koppla in den till ps2 isånafall...om du har...gör så här...ställ sterion vid ps2 och koppla in den gula med skarten i tvn och den röda och vita i sterion där det står...video in...sen sätter du bara på stereon på video och ha hur högt du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 det kan vara så när man har kopplat ps2:an via videon eller om man har en tv med mono ljud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 15 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 det kan vara så när man har kopplat ps2:an via videon eller om man har en tv med mono ljud... Den är inte inkopplad via videon och det är ingen mono-tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 för mig fungerar det perfekt...kan va nån bugg i nån version Jag har SCPH-30004 R..står på baksidan av ps2 vilken version man ´har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 15 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 för mig fungerar det perfekt...kan va nån bugg i nån version Jag har SCPH-30004 R..står på baksidan av ps2 vilken version man ´har Det står samma för mig. Dock inget R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 (redigerad) Det står samma för mig. Dock inget R. då har du den äldre versionen +R kom senare Kanske 30004 har nån bugg på DVD? *edit* starta ps2 utan skiva och gå in å ändra inställningarna om de skulle va nåt där Redigerad 15 maj, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 funkar perfekt för mig, men jag orkar tyvrr inte kolla versionen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 det skall finnas en inställning för systemet nån stans på ps2:an... om man har bränd skiva tex så kanske det är svart vitt... då skall man ändra till "PAL" nån stans så lir det bild... det kanske fungerar med ljudet åxxå... det måset ju vara inställt för din monitor ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Var skall man ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 min dvd fungerar perfekt...aldrig krångel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Var skall man ändra? det finns en instellnig i programet tror jag... kommer inte i håg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Nu är ljudet högre! Ändrade en grej på "Setup". Men ljudet knastrar när textrader visar. Vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Nu är ljudet högre! Ändrade en grej på "Setup". Men ljudet knastrar när textrader visar. Vad beror det på? på vissa kontroller till tv:n så finns det en knapp men en -not- på... trycker man på den så brukar knaster och sånt försvinna... fast ljudet kommer att ändras åxxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 hmmm... konstigt min dvd funkar sk*t bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 hmmm... konstigt min dvd funkar sk*t bra.. jag tror nog mäst det har med tv:n att göra... jag har en mono tv som det fungerar bra på... sen har jag en mycket äldre mono tv som det inte fungerar lika bra på... det brusar och håller på då... då trycker jag bara på "not" knappen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts