MattiaSS Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Finns det inget godmode i GTA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Du skriver gesundheit så får du 100 i liv!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Finns det inget godmode i GTA?? inte vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 det finns trainers att ladda hem där man kan välja att vara odödlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Finns det inget godmode i GTA?? Hej! I GTA 1, 2, 3 eller london på PC eller PlayStation? Säg det så kanske jag kan koden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Fusk=Suger svettig gurka, Fusk=Inte rent spel, Fusk=Spel blir fruktansvärt tråkiga efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 fast jag gillar en kod i gta1...det gör så alla uppdragstexter m.m...blir fyllda med svordommar & kaxigheter...annars e fusk uselt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 fast jag gillar en kod i gta1...det gör så alla uppdragstexter m.m...blir fyllda med svordommar & kaxigheter...annars e fusk uselt det fusket e ju en annan sak, roliga fusk e roligt, som typ att man gör så att alla människor springer runt nakna eller att bilarna blir assmå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 det fusket e ju en annan sak, roliga fusk e roligt, som typ att man gör så att alla människor springer runt nakna eller att bilarna blir assmå gamla goda gta2-fusk det där. t.e.x koden porkcharsui är extremt praktiskt när man moddar eller gör egna kartor till GTA1 eftersom man kan se kordinaterna och börja om ett spel genom att trycka F12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts