Erix0n Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Varför kan inte jag uppdatera tilll 1.1:an ? de står unknown verison ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Troligtvis eftersom du har en piratkopierad version av spelet. <_< Köp det och ge Rock* lite credits för spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Varför kan inte jag uppdatera tilll 1.1:an ? de står unknown verison ?? Vad då uppdatera spelet är det olika veriationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 de går inte att uppdatera om du har no-cd patchen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Varför kan inte jag uppdatera tilll 1.1:an ? de står unknown verison ?? Du måste väl ha cd-patchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts