Jacker Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) Jag tycker att Opposing Force för att det är coolast och så finns det coolast vapen!!! ....CS kommer nog vinna! Redigerad 2 maj, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 cs, så klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 om cs finns med så borde dod finnas med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Av alla Half Life spelen är ju original Half Life såklart bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 CS och DoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Vad är DoD nu igen? Känner mig som en n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 en hl modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 CS kommer nog vinna! tror du har rätt!11 vote: CS här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Av alla Half Life spelen är ju original Half Life såklart bäst! ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Vad är DoD nu igen? Känner mig som en n00b Dod är Day of Defeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Sven Co-op äger, men de é inte heller me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Dod är Day of Defeat Fick aldrig igång Day of Defeat...när jag laddade ner det... Vote: CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 För det första så röstade jag på BlueShift (hatar slutet på OF), sen så vill jag påminna om att counter- strike inte är ett spel, det är en modifikation av ett spel. Man har alltså förändrat spelet men man har inte gjort något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
taz99 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 CS e ju bäst men Day Of Defeat och Firearms e också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pollmannen Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Den vanliga Halflife är bra och futuristisk! EDIT: Ojdå! råkade skriva som Pollmannen. Redigerad 3 maj, 2003 av Pollmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts