GTaJäGaReN Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Hej! Hur ska jag klara första uppdraget på Stauton? Jag åker så fort som möjligt till Luigi´s i Portland! Sen ska jag mörda några i maffia-gänget? Innan dom åker till Maffia-huset!? Vilken vapen, när ska jag skjuta och de där... Nån som kan? SpElAr På: PlAyStAtIoN 2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Kör till luigis direkt och gå upp på taket mittemot luigis men håll dig borta från sex club seven, kommer du för nära kommer maffian beskjuta dig. Använd sedan sniper när Salvatore kommer ut från huset, jag sköt av hans huvud när jag gjorde det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Haha! Va smart att gå upp på taket! Jag tog handgranater och sprängde alla maffissar jag såg!! Haha! Jag gjorde det alldeles nyss!!! Men det tog ett tag innan "målet" (Salvatore, eller va han heter...) kom ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts