Jacker Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Enligt min toppliste Topic så var det väldigt många som digga Vietcong! så jag startar en Topic där man diskutera det o.s.v. jag hoppas de gör en expansion där det finns nya vapen, uppdrag, fordon, nya medlemmar i gruppen, och att en liten del av spelet utspelar sig i Kambodja (Vietcong utspelar ju sig inte lång ifrån gränsen) och så tycker jag att en del uppdrag utspela sig i städer och att det var slag med i spelet som vart påriktigt i Vietnam....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 hoppas att det blir ett populärt spel att modda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 hoppas att det blir ett populärt spel att modda... det kanske kommer en mod då det är WW2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 eller irak-kriget mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Det vore grymmt om det kom en expansion då man kunde flyga atack hekis och jaktplan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Det absolut grymmaste momentet i Vietcong var bilkörningen. Vilken närvarokänsla! Om ni någon gång åkt på serpentinvägar, så vet ni vad jag talar om. Om det skall komma en expansion, så skall det vara mera bilåkande, färre tunnelbanor och mer frihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts