Funnylin Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Även fast jag inte tittar på det så mycket, blir det The Simpsons... Att bero på serier, är det någon här som har sett den svenska komediserien "Kvarteret Skatan" på SVT? Att den överhuvudtaget kan kallas komediserie övergår mitt förstånd. jag håller verkligen med en insändare i Aftonbladet som skrev såhär för några dagar sedan : "Serien är nästan kemiskt ren från humor Inte undra på att folk skiter i TV - Licensen när sådna program sänds... Kvarteret Skatan rockar fett!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Kvarteret Skatan rockar fett!!! Varför tycker du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Varför tycker du det? För att det är roligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 För att det är roligt!!! ... Ok...alla tycker ju inte lika...bara jag slipper se det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts