n00b Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) Hej! Jag brukar enbart spela CS , men har börjat spela GTA3 nyligen. Därför kan jag inte speciellt mycket.. vore nice om jag fick lite hjälp!! 1. Varför flyger inte min DoDo mer än 4 sekunder? 2. Kan man använda en helikopter? Redigerad 2 maj, 2003 av n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Hej! Jag brukar enbart spela CS , men har börjat spela GTA3 nyligen. Därför kan jag inte speciellt mycket.. vore nice om jag fick lite hjälp!! 1. Varför flyger inte min DoDo mer än 4 sekunder? 2. Kan man använda en helikopter? 1. vet inte 2. nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 1. vet inte 2. nej hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Läs Dodo-guiden på Arvids GTA-sajt, kan inte adressen, men klicka på länken i hans signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Läs Dodo-guiden på Arvids GTA-sajt, kan inte adressen, men klicka på länken i hans signatur... sen finns det en massa engleska guider å....här e adressen till arvids...http://user.tninet.se/~uza885s/gta/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 sen finns det en massa engleska guider å....här e adressen till arvids...http://user.tninet.se/~uza885s/gta/ Arvids GTAsajt fixade länk i ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Hej! Jag brukar enbart spela CS , men har börjat spela GTA3 nyligen. Därför kan jag inte speciellt mycket.. vore nice om jag fick lite hjälp!! 1. Varför flyger inte min DoDo mer än 4 sekunder? 2. Kan man använda en helikopter? 1. Det beror på att du är en dålig pilot... Nej, men det är väldigt svårt att flyga den och det tar ett bra tag att lära sig flyga runt hela Liberty City. 2. Nej, det finns inga helikoptrar i GTA3 som man själv kan flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 1. Det beror på att du är en dålig pilot... Nej, men det är väldigt svårt att flyga den och det tar ett bra tag att lära sig flyga runt hela Liberty City. 2. Nej, det finns inga helikoptrar i GTA3 som man själv kan flyga. men man kan väl ladda hem en heli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 men man kan väl ladda hem en heli? KAN MAN??!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Det är bara en modell.. Den flyger exakt som en Dodo.. Bara att helikoptern ser så JÄ*LA ful ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 4 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Det är bara en modell.. Den flyger exakt som en Dodo.. Bara att helikoptern ser så JÄ*LA ful ut LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Det är bara en modell.. Den flyger exakt som en Dodo.. Bara att helikoptern ser så JÄ*LA ful ut hehe...e den ful? har inte provat men hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 På codenamegta3.co.uk finns det en heli har dock inte testat den än tror inte den é så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Det finns en heli på gta3mods.de har inte prövat , vet inte heller om det är samma som på codenamegta3 och installationen är tysk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Det finns en heli på gta3mods.de har inte prövat , vet inte heller om det är samma som på codenamegta3 och installationen är tysk... ska ladda hem den så fort mitt gta 3 funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts