Foo Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Ja finns det några mobiltelefoner med både kontantkort och kamera till ett bra pris? Altså under 5123 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Foo, vad tillhör du för grupp? Har aldrig sett det. Awaiting Authourization Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 foo, jag tror inte du vet var du pratar om... kontantkortet har inget med mobilen att gjöra, det är klart att det säljs kameratelefoner med kontantkort. DJ Rajin: man kan ju läsa i forumet "forumändringar" om man vill hålla sig uppdaterad med information Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 jag köpte min sonyericsson för 5000 kontant...förresten...kolla om du hittar den du söker på blocket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts