Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Vet nån hur man gör för att MC´n inte ska dra åt nåt håll, så man kan köra på bakhjulet spikrakt?? Jag stör nå så j*vulst på att de dra åt nåt håll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Vet nån hur man gör för att MC´n inte ska dra åt nåt håll, så man kan köra på bakhjulet spikrakt?? Jag stör nå så j*vulst på att de dra åt nåt håll!! det går inte...det bästa är att man styr den lite ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pucko0 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Om du använder crossen och kan du åka på bakhjulet nästan hur länge som hälst. Du gasar upp lite fart och går upp på bakhjulet då kan du släppa gasen men du måste hålla in ner knappen hela tiden. sen när du tappar fart gasar du bara lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Om du använder crossen och kan du åka på bakhjulet nästan hur länge som hälst. Du gasar upp lite fart och går upp på bakhjulet då kan du släppa gasen men du måste hålla in ner knappen hela tiden. sen när du tappar fart gasar du bara lite. ska testa de...det låter ganska lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pucko0 Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 ska testa de...det låter ganska lätt... Det är lätt. Utom när man kommer till tvära kurvor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 jag tar tvära kurvor bra .... raka kurvor oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 jag tar tvära kurvor bra .... raka kurvor oxå hehe...ska lära mig tvära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts