Arman Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) Jag hade tänkt att varje månad informera er om en eller flera filmer som kommer på TV. Ni kan också diskuttera de kommande filmerna. När den sista filmen i topicen har visats kommer en ny topic med nya filmer. ¤ = Värdelös! @ = Bra! @@ = Väl bra! @@@ = Mycket bra! Denna Topic gäller ej längre Redigerad 3 maj, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 o fight club... måste se, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Tack Arman skall se figth club fast då missar jag ju Jackass :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Tack Arman skall se figth club fast då missar jag ju Jackass :'( ´spela in ett program och titta på ett annat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skejtnisse Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 o fight club... måste se, tack Fight club var ju inte ens bra...tycker jag ialla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Fight club var ju inte ens bra...tycker jag ialla fall mm... det var många som blev besvikna märkte jag, men jag har hört att den filmen är bra! Själv ger jag den @@ Redigerad 3 maj, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts