Pain To ThE MaX Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Igår köpte min kompis spelet... Det såg grymmt ut och det funkade helt utan hackningar med allt på full plus att han kör på 1024*768. Han har 1900mhz GeForce 3 ti 200. Och du kristoffer...bilarna går i 185 kmh fast deras acceleration e så jävla tröööög. Men en rolig sak e att det finns ganska mycket poliser så om du kör på rött eller för fort så tar de dig...fast du behöver bara stanna och betala böter sen kan du gå. Sen om man trycker på F5 så kommer bilen att köra maxfart för det som e tillåtet t.ex. om man får köra 50 på en gata så kör bilen 50! Man skjuter mycket värkligare än i gta3. Staden ser iaf mycket större ut i MAFIA än GTA3 men jag tror knapast det e dubbelt så stort så GTA:VC kommer "äta" båda 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 F*n Va grymt!!! Om man inte har pengar och betala böter då??? Kan man flyga plan, åka båt, helikopter!???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 F*n Va grymt!!! Om man inte har pengar och betala böter då??? Kan man flyga plan, åka båt, helikopter!???? Är du trög? Det fanns inga helikoptrar på 1930-talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Förlåt da herr perfekt!!! Jag tänkte kanske inte så långt som du!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Hehe, inte bråka nu pojkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Förlåt da herr perfekt!!! Jag tänkte kanske inte så långt som du!!! Oj, har världen gått under nu eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 den där har du snott från mig, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts