samool Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Läste just på Rockstargames hemsida att Vice City:PC kommer vara kompitabelt med ratt. Som i Mafia alltså. Det är ju utmärkt. Spelkänslan höjs flera gånger om då tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Läste just på Rockstargames hemsida att Vice City:PC kommer vara kompitabelt med ratt. Som i Mafia alltså. Det är ju utmärkt. Spelkänslan höjs flera gånger om då tycker jag iaf det gör den verkligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 det gör den verkligen... Wohoo!.. Då kan jag använda min ratt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) glömde säga att jag å har ratt...det bli grymt... ska använda den om jag köper GTA VC på data... Redigerad 2 maj, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 glömde säga att jag å har ratt...det bli grymt... ska använda den om jag köper GTA VC på data... Jag har det redan PÅ PS2 men ska mig f**n köpa det till data oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 glömde säga att jag å har ratt...det bli grymt... ska använda den om jag köper GTA VC på data... du har ju redan VC på data..säger du..(Seriöst) inget illa menat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 du har ju redan VC på data..säger du..(Seriöst) inget illa menat... sluta nu...jag klarar mig utan dina kommentarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 det var väl inte något dummt, för du har väl det?? två cd-skivor det sår gta vc på 50 mil bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 det var väl inte något dummt, för du har väl det?? två cd-skivor det sår gta vc på 50 mil bort vad ska jag gö för å bli kvitt er med den saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Då ska jag använda min Sidewinder Force-feedback 2 ratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Då ska jag använda min Sidewinder Force-feedback 2 ratt! hehe...e den grym? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts