Scarface Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Min tjej dumpade mig igår. Tycker ni att jag ska försöka få tillbaka henne eller lägga in en stöt på en annan tjej? Osså på valborg fick jag fara på sjuk huset. Jag blev nerputtad från ett tak. Tycker ni att jag ska slå ner han när mitt ben har läkt (benet blev brutet) eller anmäla han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 1: vet ej 2: Polisqanmäl han så får du en massa kosing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 försök få tillbaka din tjej... snubben ska du sänka sen anmäla eller tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 1. Det beror på om du fortfarande gillar tjejen 2.Slå ner han (och om du vill kan du alltid hota med forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 1.Bestämer du 2.Om han gjorde det med flit anmäl(man ska inte slås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Hur lyckades han putta ner dig från ett tak? Om han gjorde det med mening. Beat him up then Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 1 ta tillbks henne om du tycker om henne... 2 e han så dum så han puttar ner dig...slå han så han mår lika dåligt som du gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 1. If your love does not work with that person, it just means that someone else loves you more. 2. Sla skiten ur han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Nu har jag fått tillbaka hon . Killen som puttade ner mig gick jag till och slog kryckan i huvudet på han . Jag orkade inte vänta tills benet hade läkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 lol...slog du han hårt i huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Nja, ganska hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 vad sa han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 tycker det låter som om DJ Rajin ljuger ganska fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Varför ljuger jag? Om han gjorde så att jag bröt benet så får väl jag slå han i huvudet med min krycka så att han får känna på vad han gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Gjorde han det med mening?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 2 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Ja, han gjorde det med mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 haha Killen som puttade ner mig gick jag till och slog kryckan i huvudet på han nu tycker jag att du ska gå till polisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 ja, men han har också utövat våld så den andra kan anmäla dj för misshandel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 hehe...rätt åt han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Om man inte polisanmäler (om det nu var med mening han puttade dig), så får man väl inte ut något på försäkringen..?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts