robban... Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 bil helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Ehhh kan man kö moppe på gta vice city??? Heter det inte Fordon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 motorcykel om man ska va så jävla noga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Ehhh kan man kö moppe på gta vice city??? Heter det inte Fordon?? ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 helikopter och bil såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 gå är ju klart häftigat !! eh... bil ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 gå är ju klart häftigat !! eh... bil ! lite rolig av dig ser jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 klickade inte i ngt, jag tycker att allt har sina fördelar. När man promenerar omkring så ser man ofta saker man inte lagt märke till tidigare. Med PJC och dirtbiken så kan man trixa och klättra och så.. Med bilarna kan man rejsa och cruisa omkring - överlägsna på flera uppdrag.. Båt är kul när man inte har ngt bättre för sig. Helikopter och flygplan är spännande och man kan utforska saker bättre.. Just nu är mitt favoritfordon 'FBI Washington' - riktigt riktigt grym..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 klickade inte i ngt, jag tycker att allt har sina fördelar. När man promenerar omkring så ser man ofta saker man inte lagt märke till tidigare. Med PJC och dirtbiken så kan man trixa och klättra och så.. Med bilarna kan man rejsa och cruisa omkring - överlägsna på flera uppdrag.. Båt är kul när man inte har ngt bättre för sig. Helikopter och flygplan är spännande och man kan utforska saker bättre.. Just nu är mitt favoritfordon 'FBI Washington' - riktigt riktigt grym..! det du säger är ju rätt...men man tycker ju smtidigt att det kan vara roligt att bra köra bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts