vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jag är beredd! Nån som vill ha nåt? bara spammigt att fråga om nån vill ha nåt, vänta tills någon frågar istället...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 skribb verkar inte svara så kan nån göra typ nån sån sig jag har kasnek nå annat vapen men att det står snus isåntext istället för gurgel. kan nån göra de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 skribb verkar inte svara så kan nån göra typ nån sån sig jag har kasnek nå annat vapen men att det står snus isåntext istället för gurgel. kan nån göra de? visst, om du ger mig bilden på vapnet, kan tyvärr inte leta nu...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 skribb verkar inte svara så kan nån göra typ nån sån sig jag har kasnek nå annat vapen men att det står snus isåntext istället för gurgel. kan nån göra de? jag är ju här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Jag är med i gänget! Jag har fått klartecken från skribb! Här är min "minisig": http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/speederminisig.JPG Redigerad 3 maj, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Jag är med i gänget! Jag har fått klartecken från skribb! Här är min "minisig": http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/speederminisig.JPG ett tips speeder, spara den som gif istället, så blir det bättre kvalitet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 ett tips speeder, spara den som gif istället, så blir det bättre kvalitet.... I gif finns det inte många färger att välja emellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 men då kan väll du hitta nått vapen näru har tid skribb?? lr vem som helst kan hitt ett vapen o göra en sig däre står snus typ samma text som jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 men då kan väll du hitta nått vapen näru har tid skribb?? lr vem som helst kan hitt ett vapen o göra en sig däre står snus typ samma text som jag har Du vill nog inte ha vapnet jag har i min sig, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 men då kan väll du hitta nått vapen näru har tid skribb?? lr vem som helst kan hitt ett vapen o göra en sig däre står snus typ samma text som jag har kanske imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 göre när ni vill vill gärna ha de så snapt som möjligt o speddan (ahha konstigt namn ja kalla deig speddan? ja ja) ja vill inte ha de vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 göre när ni vill vill gärna ha de så snapt som möjligt o speddan (ahha konstigt namn ja kalla deig speddan? ja ja) ja vill inte ha de vapnet Förstog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 I gif finns det inte många färger att välja emellan jo, finns vilka färger du vill, bara att spara som bmp-fil i paint, öppna filen i PS, File > Save For Web, ställa in hur många färger osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Inte så många som frågat efter animerade siggs eller Avatarer...ville bara passa på att påminna er om att jag finns... den här bilden är en modifierad Vigge bild...Visa Citys nuvarande sigg... http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/visa_city.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 BTB:s begärda Sigg... http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/BTB.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 GÖÖT Den va skit bra, tackar funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 GÖÖT Den va skit bra, tackar funnylin. Kan göra om den immorn om du ville ha "The Killer"...Ska ja dä??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Kan göra om den immorn om du ville ha "The Killer"...Ska ja dä??? Nej det behövs inte den blev ju bra som den blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Nej det behövs inte den blev ju bra som den blev Okej...förresten nån som vet nårra bra Graffiti fonts?..Länka tack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Okej...förresten nån som vet nårra bra Graffiti fonts?..Länka tack!!! på Dafont så finns det ett par... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts