RavenE Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Ingen? Speciell storlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Speciell storlek? Öh..."normal"? =)) Edit: Normal storlek alltså. =) Redigerad 29 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Öh..."normal"? =)) Edit: Normal storlek alltså. =) Snabb skit: 100x121 pixlar, ska dom vara mindre? Redigerad 29 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Snabb skit: 100x121 pixlar, ska dom vara mindre? Underbart! Tusen tack! Skyldig dig en tjänst! Säg bara till! Fortsatt trevlig helg m8! =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Ny signatur, vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Nån som känner för att byta ut Synysters hatt mot en fin tomteluva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Nån som känner för att byta ut Synysters hatt mot en fin tomteluva? *edit* Gjort den, men datorn strular. Kan inte spara något i PS, kan inte klicka på "Bläddra..." på uploadern här och inte heller på photobucket. *edit* sådär. Crashat windows, tacka gudarna för ytterst lite kunskap i cmd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 *edit* Gjort den, men datorn strular. Kan inte spara något i PS, kan inte klicka på "Bläddra..." på uploadern här och inte heller på photobucket. *edit* sådär. Crashat windows, tacka gudarna för ytterst lite kunskap i cmd. Åh, tackar ödmjukast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Ny signatur, vad tycks? Väldigt snygg. Har alltid gillat Robotnik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Väldigt snygg. Har alltid gillat Robotnik. Min Blaque Memorial Award fungerar alltså inte längre. Välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Väldigt snygg. Har alltid gillat Robotnik. Ojsan hoppsan, hej där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Jag som alltid har trott att Hew är var avatarlös. Har jag råkat adblocka den eller något, tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag som alltid har trott att Hew är var avatarlös. Har jag råkat adblocka den eller något, tror ni? Hmm, har aldrig varit avatarlös, så något måste du ha gjort ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag requestar en tomteluva på min avatar och sig. Kaka till den som hjälper mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag requestar en avatar, för jag har dålig fantasi och suger på PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Jag skulle också vilja ha en avatar, jag har bra fantasi men jag kan inte göra en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Ikväll försvinner min frysta signatur och jag har inte photoshop längre. Kan någon göra mig någonting fint och färgglatt? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Ikväll försvinner min frysta signatur och jag har inte photoshop längre. Kan någon göra mig någonting fint och färgglatt? :3 Det känns som att något i den här stilen skulle passa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Det känns som att något i den här stilen skulle passa. Haha, awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Det känns som att något i den här stilen skulle passa. Dang! Perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts