Halo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 *Ringer Colan* Tycker också du ska ta bort den. dum hezt... Göran är klockren på den där bilden så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 dum hezt... Göran är klockren på den där bilden så är det bara. "Ut med packet.... ut med packet!" "Signatur mördare signatur mördare!" Tihi... ska bli kul med fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Vet ni va ja kom på? spa(j)der! spader!!!!! Jag skulle kunna ha en sign där de står spader åsså är de en bild på ett spader så blinkar j:et in ibland Nån som fattar? Problemet: Jag kan inte göra sånt :'( Så, jag undrar såklart om någon här skulle vilja vara den snelaste hesten i vaerlden åk göra en sån till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Wow! Fetdump, men jag skulle behöva hjälp: Skulle behöva hjlpa med att skapa en avatar och en sign med pingvintema. Typ som min(a) ser ut fast med pingvin(er). Och namnet Pingu skall helst vara med. Skulle någon kunna hjälpa mig med detta?! Skulle vara ytters tacksam. smile.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Pingu..? Kan fixa avatar om du gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Coolt, har inte sett denna tråden innan. Då vill jajg requesta en snygg signatur. Kan någon göra en bra sign och avatar med http://www.musik-meisinger.de/1/images/ES3...tTomDeLonge.jpg den gitarren med någonstans? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Pingu..? Kan fixa avatar om du gillar den. Ser toppen ut! ja gärna en avatar med! Skyldig dig en tjänst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Coolt, har inte sett denna tråden innan. Då vill jajg requesta en snygg signatur. Kan någon göra en bra sign och avatar med http://www.musik-meisinger.de/1/images/ES3...tTomDeLonge.jpg den gitarren med någonstans? Tack på förhand! Något sådant kanske? Tog även en bild på Tom DeLonge där han har den gitarren, lite trist med vitt bakgrund. Gjorde också en version med lite mer svartvitt i, så gitarren trädde fram mer. Hoppas något av de fungerar! Gitarren ser för övrigt ut som en Gretsch Falcon Eagle. Redigerad 30 juli, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Något sådant kanske? Tog även en bild på Tom DeLonge där han har den gitarren, lite trist med vitt bakgrund. Gjorde också en version med lite mer svartvitt i, så gitarren trädde fram mer. Hoppas något av de fungerar! Gitarren ser för övrigt ut som en Gretsch Falcon Eagle. Ah, skitsnyggt! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Någon som skulle kunna hjälpa mig med att slänga ihop en avatar som passar med denna?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img804/PINGU.jpg ...den enkla varianten. ...helvete vilken dålig kvalitet det blev. -glömde spara .psd, skitsamma. Redigerad 7 september, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img804/PINGU.jpg ...den enkla varianten. ...helvete vilken dålig kvalitet det blev. -glömde spara .psd, skitsamma. Alla tider. Tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Går det att få denna i "Image must be between 100x100 and 1280x1280 pixels" Jag lyckas inte hur jag än försöker. :/ Det är till Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Går det att få denna i "Image must be between 100x100 and 1280x1280 pixels" Jag lyckas inte hur jag än försöker. :/ Det är till Steam. Såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Såhär? Nja, jag tror att Vice. menade så att hela bilden ska förstoras, inte någon ram. Så ska den där alien röra sig också, inte vara stilla. Redigerad 16 september, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Yeey tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Wtf. Har inte tänkt på att Vice.s avatar rör på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 WTF? Jag har aldrig sett att Vice's avatar rör på sig.. Shit! Jävlar vad förvånad man blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts