RavenE Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Är trött så klaga inte! EDIT: När jag lika är här, Kan någon fixa ett tema med några coola (Läs missbildade) tecknade snubbar? http://img201.imageshack.us/img201/8579/ravenavakf4.png Den var nice! @R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Elisha Cuthbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 RavenE: och om nån verkligen inte har något för sig, så kan ju en tjej få vara med i bilden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hej jag söker efter en snäll och vänlig själ som skulle vara så vänlig att göra en gif av Windows Screensavern när windowsloggan studsar omkring. Och byta ut home (I Home Edition) mot Mobile.. Tänkte nämligen förvandla hela min mobil till en XP Mobile utseendemässigt. Och om någon skulle vara så vänlig att göra det så är dimmensionerna 176 x 220 Puss på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hej jag söker efter en snäll och vänlig själ som skulle vara så vänlig att göra en gif av Windows Screensavern när windowsloggan studsar omkring. Och byta ut home (I Home Edition) mot Mobile.. Tänkte nämligen förvandla hela min mobil till en XP Mobile utseendemässigt. Och om någon skulle vara så vänlig att göra det så är dimmensionerna 176 x 220 Puss på er Finns redan! :woot: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Finns redan! :woot: Han menade ju screensavern och inte loadingskärmen EDIT: 3500 Posts Redigerad 23 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Han menade ju screensavern och inte loadingskärmen Just precis. Windows tema och windows loading har jag redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Just precis. Windows tema och windows loading har jag redan. Oh, en jag gjorde en windows screensaver för ett tag sedan om du vill fortfarande ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Oh, en jag gjorde en windows screensaver för ett tag sedan om du vill fortfarande ha? Jodå. Om du förstod vad jag menade. En av de mäst kända Windows Screensaversarna fast i gif. fortmat. Rörlig bild. Alltså som bilden Rabarben postade men inte loadingskärmen utan en screensaver? Isf post it. Skulle vart plus om den var 175 x 220 pixlar. Så att den matchar min mobilskärm perfekt. Men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Jodå. Om du förstod vad jag menade. En av de mäst kända Windows Screensaversarna fast i gif. fortmat. Rörlig bild. Alltså som bilden Rabarben postade men inte loadingskärmen utan en screensaver? Isf post it. Skulle vart plus om den var 175 x 220 pixlar. Så att den matchar min mobilskärm perfekt. Men iaf. edit: nae nu e de försent Redigerad 30 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Här VickeX! Tog mig friheten att göra en Edit: Du hade redan fått en! Redigerad 26 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Här VickeX! Tog mig friheten att göra en Edit: Du hade redan fått en! Kommer använa din. För att du tog dig friheten att göra en. Och att den var snyggare med fades. Och att det stog Mobile istället för Sony Ericcson. Nu saknas bara tema. Jo jag har redan två windows teman. Mendet ända XPtemat jag hittat har fula menyer. Har ett windowstema med classic look. Men vill ha XP. Kan någon göra så vore det... Super.. Annars kan ni ju hjälpa mig hitta. Inte hittat någonting snyggt ännu. Söker alltså till min Sony Ericcson K750i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Kommer använa din. För att du tog dig friheten att göra en. Och att den var snyggare med fades. Och att det stog Mobile istället för Sony Ericcson. Nu saknas bara tema. Jo jag har redan två windows teman. Mendet ända XPtemat jag hittat har fula menyer. Har ett windowstema med classic look. Men vill ha XP. Kan någon göra så vore det... Super.. Annars kan ni ju hjälpa mig hitta. Inte hittat någonting snyggt ännu. Söker alltså till min Sony Ericcson K750i. Meh, jag hade ju också gjort min till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Finns dem i 160x120? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Bump bumpeti bump. Lite sugen på en ny signatur med det skånska hip-hop bandet Svenska Akademin! Lägger upp några bilder så om någon snel hest skulle vilja göra ett tema till mig vore det jättesnällt! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/sv/thumb/c/cb/Svenska_akademien.gif/180px-Svenska_akademien.gif Deras loggo! Kanske bra att ha som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Bump bumpeti bump. Lite sugen på en ny signatur med det skånska hip-hop bandet Svenska Akademin! Lägger upp några bilder så om någon snel hest skulle vilja göra ett tema till mig vore det jättesnällt! Deras loggo! Kanske bra att ha som avatar? Jag ska försöka göra något under morgondagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag ska försöka göra något under morgondagen Yey! Du glömmer inte lägga in mitt namn på den va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Nejdå, Hojta på MSN om du vill ha en speciell font bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Ny avatar och lite ändringar i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Funderar på ett nytt tema. Förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts