Jump to content

skribb
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Då struntar jag i det eftersom Kebab redan gjorde det.. :rolleyes:

Tyckte också den såg lite tom ut, så jag försökte hitta på något men det vart inte så lyckat. Jag har blivit så fantasilös..

edit: Skrev fel i namnet märkte jag nu också, får editera bort det. Work is never over!

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara förmisnkade och satte på ram. Blev inget vidare nöjd. Signaturen ser så tom ut :rolleyes:

Well, jag är inte rätt man för att fylla ut den.

Prova med den här bilden som sign, om du har lust. :teehee: Förminska den, och ändra platsen på hons namn bäst du vill. :)

post-10629-1155938530_thumb.jpg

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prova med den här bilden som sign, om du har lust. :) Förminska den, och ändra platsen på hons namn bäst du vill. :)

Mja. mjo. Jag borde egentligen inte ge mig på dom här grejerna, med tanke på att jag i princip är helt skill-lös. Jaja, knåpade ihop nåt enkalt iallafall, även fast jag vet att den inte blev som du ville ha den :mellow: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja. mjo. Jag borde egentligen inte ge mig på dom här grejerna, med tanke på att jag i princip är helt skill-lös. Jaja, knåpade ihop nåt enkalt iallafall, även fast jag vet att den inte blev som du ville ha den :mellow: .

Den vart mkt bra tycker jag! :) Förutom att mitt namn var felstavat. ;):) Om bara det lilla gick att fixa, så skulle det vara kanon. :)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer den stora chocken... Räven vill ha en Avatar/signatur UTAN tjejer :mellow:

Kan nån fixa ett set där en Hummer finns med (bilen, alltså)?

och om nån verkligen inte har något för sig, så kan ju en tjej få vara med i bilden också.

Är trött så klaga inte!

EDIT: När jag lika är här, Kan någon fixa ett tema med några coola (Läs missbildade) tecknade snubbar?

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor