Eudoros Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Right, ska försöka få ihop något då Tack o tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Vet inte, kanske är lite tråkigt med svartvitt eller? Redigerad 19 augusti, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Någon som skulle kunna göra en signatur och avatar åt mig med samma tema ? Jag har ingen bild som ni kan utgå ifrån, men jag vill hälst inte ha något med naturen att göra. Något lite häftigt skulle sitta fint Säg bara vad för typ av tema du vill ha så kan jag greja det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Vet inte, kanske är lite tråkigt med svartvitt eller? Mja tar nog hellre utan om det inte är för mkt besvärt. Och om du vill göra en till, då kan du skippa och skriva in mitt namn, ta den helt vanlig typ i den storleken som du hade den hära i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 http://img420.imageshack.us/img420/6854/euduroavaxy3.jpg http://img420.imageshack.us/img420/8134/eudurosignky6.jpg Jag bara förmisnkade och satte på ram. Blev inget vidare nöjd. Signaturen ser så tom ut Well, jag är inte rätt man för att fylla ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Då struntar jag i det eftersom Kebab redan gjorde det.. Tyckte också den såg lite tom ut, så jag försökte hitta på något men det vart inte så lyckat. Jag har blivit så fantasilös.. edit: Skrev fel i namnet märkte jag nu också, får editera bort det. Work is never over! Redigerad 18 augusti, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Jag bara förmisnkade och satte på ram. Blev inget vidare nöjd. Signaturen ser så tom ut Well, jag är inte rätt man för att fylla ut den. Prova med den här bilden som sign, om du har lust. Förminska den, och ändra platsen på hons namn bäst du vill. Redigerad 18 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Helvete också, tryckte på Reply istället för edit! Redigerad 18 augusti, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Här vart det också fel av någon anledning, ge mig en varning eller vad som helst, vet inte vad jag tryckte på längre! Så går det när man har flera webläsare uppe samtidigt, dumma mig! Redigerad 18 augusti, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Prova med den här bilden som sign, om du har lust. Förminska den, och ändra platsen på hons namn bäst du vill. Mja. mjo. Jag borde egentligen inte ge mig på dom här grejerna, med tanke på att jag i princip är helt skill-lös. Jaja, knåpade ihop nåt enkalt iallafall, även fast jag vet att den inte blev som du ville ha den . http://img147.imageshack.us/img147/3104/eudurosign2uj6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Mja. mjo. Jag borde egentligen inte ge mig på dom här grejerna, med tanke på att jag i princip är helt skill-lös. Jaja, knåpade ihop nåt enkalt iallafall, även fast jag vet att den inte blev som du ville ha den . http://img147.imageshack.us/img147/3104/eudurosign2uj6.jpg Den vart mkt bra tycker jag! Förutom att mitt namn var felstavat. Om bara det lilla gick att fixa, så skulle det vara kanon. Redigerad 18 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Den vart mkt bra tycker jag! Förutom att mitt namn var felstavat. Om bara det lilla gick att fixa, så skulle det vara kanon. Ajfan . Jaja, det var enkelt fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ajfan . Jaja, det var enkelt fixat. Kanon. Tack så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Kan nån fixa en nya ava/ Sig till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Nu kommer den stora chocken... Räven vill ha en Avatar/signatur UTAN tjejer Kan nån fixa ett set där en Hummer finns med (bilen, alltså)? och om nån verkligen inte har något för sig, så kan ju en tjej få vara med i bilden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 2 minuters arbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 2 minuters arbete Nice, skulle du kunna göra några fler också? så har jag några att välja mellan Har inte tillgång till photoshop på den här datorn (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Nu kommer den stora chocken... Räven vill ha en Avatar/signatur UTAN tjejer Kan nån fixa ett set där en Hummer finns med (bilen, alltså)? och om nån verkligen inte har något för sig, så kan ju en tjej få vara med i bilden också. Är trött så klaga inte! EDIT: När jag lika är här, Kan någon fixa ett tema med några coola (Läs missbildade) tecknade snubbar? http://img201.imageshack.us/img201/8579/ravenavakf4.png Redigerad 21 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Nu kommer den stora chocken... Räven vill ha en Avatar/signatur UTAN tjejer Kan nån fixa ett set där en Hummer finns med (bilen, alltså)? och om nån verkligen inte har något för sig, så kan ju en tjej få vara med i bilden också. http://img201.imageshack.us/img201/2076/ravenvs6.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 *bild* (:!!! Den var bra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts