Kebab Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Du är en ängel, helt underbar . Du ska få mina chokladflingor imorgon. Hjälp. Vansinnigt pixlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Hjälp. Vansinnigt pixlig? Edit: Åh fan, jag hade ju inte tagit bort ttexten i min signatur, btw, finare GiZm, finare. Redigerad 9 juni, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 http://img462.imageshack.us/img462/4425/moise4hn.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Vad vill du ha för tema``? Skulle vara kul med något som har med skåne, något kul med rabarber eller typ något med Bob Marley. Det skulle vara jättesnällt eftersom det enda program som jag kan använda är paint. Redigerad 9 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Skulle vara kul med något som har med skåne, något kul med rabarber eller typ något med Bob Marley. Det skulle vara jättesnällt eftersom det enda program som jag kan använda är photoshop. Du behöver knappast ett bättre program än photoshop. (det finns nämligen inget) Redigerad 9 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Du behöver knappast ett bättre program än photoshop. (det finns nämligen inget) Oj... menade paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Kanske inte får dra upp den här tråden, men vad vet jag, men skulle någon vänlig själ vilja göra en Signatur och Avatar med en bild på Evangeline Lilly? Ungefärt så som rabarben har Henke larsson, så att man använder samma bild i både avatarn och signen. För den avatar bilden och user-baren jag har på henne nu är så ful. Redigerad 5 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ja, då kan ju jag komma med en request med, då... Vill ha en Coupling-signatur, gärna med tillhörande avatar... Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Ja, då kan ju jag komma med en request med, då... Vill ha en Coupling-signatur, gärna med tillhörande avatar... Någon? Lägger du upp en bild som vill ha så, eller går denna bra? Eller vill du ha på hela gänget? Redigerad 5 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag rör inte ett finger förrän jag får en bild att utgå ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag rör inte ett finger förrän jag får en bild att utgå ifrån. Typ den hära skulle jag vilja använda, om det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Typ den hära skulle jag vilja använda, om det går? Vill du ha med hela den bilden? Alltså med kompassen och namnet också? Isåfall är det jättelätt fixat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Lägger du upp en bild som vill ha så, eller går denna bra? Eller vill du ha på hela gänget? Den här är najs, annars... Redigerad 5 augusti, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Den här är najs, annars... Okej, ska se vad jag kan göra. Ska jag ta bort BBC texten? Avataren, hur vill du ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Okej, ska se vad jag kan göra. Ska jag ta bort BBC texten? Avataren, hur vill du ha den? Jasså, har du lärt dig sånt nu? Du bara utnyttjade mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Vill du ha med hela den bilden? Alltså med kompassen och namnet också? Isåfall är det jättelätt fixat . Ja det går bra, vill inte att det ska behöva bli så mycket besvär. men inte som avatar då, då skule jag typ vilja ha bara huvudet hons. Om du förstår vad jag menar...? Redigerad 5 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Tror att det är reklam från de sidorna du går in på. Har samma problem. Jag tar gärna en snygg avatar på någon pokerface gubbe som passar till signaturen om nån orkar hitta/göra X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Ja det går bra, vill inte att det ska behöva bli så mycket besvär. men inte som avatar då, då skule jag typ vilja ha bara huvudet hons. Om du förstår vad jag menar...? Nejnej, det här är enkla grejer. Här har du, om det behagar: http://img403.imageshack.us/img403/4805/eeuduroavalx6.jpg http://img403.imageshack.us/img403/2581/eeudurosignhg7.jpg Take it or leave it. Som jag har sagt förut: jag är ingen hejare på photoshop, men att klippa i bilderna är inga problem . Edit: den här avataren blev lite bättre, tycker jag. Ta vilken du vill! http://img345.imageshack.us/img345/8092/eudoro2avaas1.jpg Redigerad 5 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Jasså, har du lärt dig sånt nu? Du bara utnyttjade mig! Jag har kunnat det länge, men mitt Photoshop har krånglat ett tag, och jag har inte brytt mig om att fixa det. Men nu är det fixat och jag kan göra egna signaturer/avatarer till mig och andra Men tack så mkt för hjälpen ändå! Take it or leave it. Som jag har sagt förut: jag är ingen hejare på photoshop, men att klippa i bilderna är inga problem Precis Edit: By the way, här har du några signaturer Tija, avataren väntar jag med tills du har sagt hur du vill ha den Redigerad 5 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Nejnej, det här är enkla grejer. Här har du, om det behagar: http://img403.imageshack.us/img403/4805/eeuduroavalx6.jpg http://img403.imageshack.us/img403/2581/eeudurosignhg7.jpg Take it or leave it. Som jag har sagt förut: jag är ingen hejare på photoshop, men att klippa i bilderna är inga problem . Edit: den här avataren blev lite bättre, tycker jag. Ta vilken du vill! http://img345.imageshack.us/img345/8092/eudoro2avaas1.jpg Tack så grymt mycket! Dom vart kanon fina ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts