Jesper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) . Redigerad 13 maj, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nån som kan göra en snygg signatur till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Skulle någon kunna göra en cool Naruto signatur åt mig ? Psst , du får en kaka . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Någon, snälla ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Hejsan behöver hjälp med att byta färg på denna bild: http://img439.imageshack.us/img439/120/cross5ln.gif De färger som jag vill ha är: http://img190.imageshack.us/img190/6849/sample8pc.png Notera att det är FYRA olika färger, bilden MÅSTE passa in på svart bakgrund. Så att den ser OK ut. Krysset skall vara grått, de ljusa färgerna ska vara över och under varandra. Det får gärna vara någon effekt eller animation Kan inte fixa detta själv tyvärr, tack på förhand. EDIT: Redan fixat, anlitade en expert http://img342.imageshack.us/img342/1424/cross6uj.png BOT Redigerad 31 maj, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Skulle oxå behöva lite mycket hjälp med en avatar. Ni får inget för det, inte ens en bild av en kaka, som en del ger som betalning. Men jag blir riktigt glad och gör lite pr för er. (ni kan ju sätta era intsialer på bilden) Så om någon skulle vilja hjälpa mig så pm:a gärna mig. Redigerad 8 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Skulle någon kunna göra en riktigt snygg signatur som det står Lajnux på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Skulle någon kunna göra en riktigt snygg signatur som det står Lajnux på ? Vice.: Kanske senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Skulle någon kunna göra en riktigt snygg signatur som det står Lajnux på ? Din nuvarande är väl snygg!? Jag skulle dock "behöva" en ny avatar och signatur. Någon snäll forumit? Redigerad 8 juni, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Okej... nu har jag haft detta temat länge som fan. Nu skulle jag vilja ha något nytt. Ingen aning om vad bara det är något snyggt. Den som gör det får även en påse chips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Någon som skulle kunna göra en fin Avatar Med Matchande sign.. Den som går det får ingenting förutom en specielplats i mitt hjärta.. MVH EmiL Det får gärna stå EmiL på sign Redigerad 8 juni, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Vad tycker ni om min nya sign? Det var Qouad, som hjälpte mig. Super snällt, många tack kompis! Redigerad 8 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vad tycker ni om min nya sign? Det var Qouad, som hjälpte mig. Super snällt, många tack kompis! Den är grym! Fast den är ändån läskig på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Den är grym! Fast den är ändån läskig på nåt sätt. Läskig?! Det är ju bara en av mina rymdgubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Läskig?! Det är ju bara en av mina rymdgubbar. Ny avatar också EDIT: Omformulering, bläh. EDIT2: Nu får väl även jag be om en ny avatar med matchande signatur, spelar ingen större roll vad den innehåller. Redigerad 9 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Okej då, då vart det min tur atta använda den här tråden. Då jg har idétorka så vill jag ha en sommrig sign + avatar... om ni undrar vad jag gillar så gillr jg när det ser cleant ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Är det nån som kan göra en "fin" signatur som passar till min avatar? Skulle helst vilja ha en "gruppbild" på hela familjen. Får se ut som skaparen behagar, jag använder den stolt, då det enda program jag kan använda är paint . Låt det stå Family Guy i eller Maimstream i, som jag sa får skaparen göra som den behagar. Jag använder den första signaturen, om det är nån som gör nån åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Är det nån som kan göra en "fin" signatur som passar till min avatar? Skulle helst vilja ha en "gruppbild" på hela familjen. Får se ut som skaparen behagar, jag använder den stolt, då det enda program jag kan använda är paint . Låt det stå Family Guy i eller Maimstream i, som jag sa får skaparen göra som den behagar. Jag använder den första signaturen, om det är nån som gör nån åt mig. Tjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Okej... nu har jag haft detta temat länge som fan. Nu skulle jag vilja ha något nytt. Ingen aning om vad bara det är något snyggt. Den som gör det får även en påse chips! Vad vill du ha för tema``? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Tjo. Du är en ängel, helt underbar . Du ska få mina chokladflingor imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts