Siana Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Tack för kitet, killar verkligen snällt. Men jag undrar bara om siana kunde göra en avatar som liksom.. passar mer ihop med signaturen? nu ser ju bilen bara så..inklämd ut.. Den här då? Snodde den från AntiClimax's signaturbild åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Kan nån fixa en Ava och sig år mig!? Gärna nått med framtiden, nån brud eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hue fan hittar man sdomdär singnaturerna som typ e World Of Warcraft Player,Coffe User Simpsons Watcher Coke Drinker och alla dom Edit:vill ha länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hue fan hittar man sdomdär singnaturerna som typ e World Of Warcraft Player,Coffe User Simpsons Watcher Coke Drinker och alla dom Edit:vill ha länken Userbars.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Den här då? Snodde den från AntiClimax's signaturbild åt dig. Hmm, jag vet inte. isåfall måste jag ju ha den signaturen också, men jag tyckte ju att den du gjorde blev finast Men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hue fan hittar man sdomdär singnaturerna som typ e World Of Warcraft Player,Coffe User Simpsons Watcher Coke Drinker och alla dom Edit:vill ha länken Hur stor får signaturen vara? Är inte din lite för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Signaturer får vara max 500 pixlar bred och 200 pixlar hög. Så ja, hans signatur är för stor, även om han tar bort texten under bilden. Redigerad 12 mars, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Signaturer får vara max 500 pixlar bred och 200 pixlar hög. Så ja, hans signatur är för stor, även om han tar bort texten under bilden. Så dom får vara bara jättelite större än din? Din är ju nästan exakt för stor? 480 200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hmm, jag vet inte. isåfall måste jag ju ha den signaturen också, men jag tyckte ju att den du gjorde blev finast Men tack ändå! Tänkte att du kunde blanda... Men jag kan pilla ihop något åt dig sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Antar att ingen kan göra något fint som handlar om Ford? Redigerad 12 mars, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Precis, min är nästan så stor som dom får vara. Fick lov att ha den rätt hög annars blir Alice alldeles platt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Tänkte att du kunde blanda... Men jag kan pilla ihop något åt dig sen. Å, det vore otroligt snällt hoppas att jag inte verkar lite...tja.."bortskämd", jag bara väntar in det absolut klockrena avatar&signatur-kitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag skulle kunna tänka mig en signatur som det står mitt nick på (eXon). gör den i den storleken som ni tycker är lagom sen om den ska vara brinnande, rinnande eller rykande spelar ingen roll...gör den brinnande vetja... jag kan också tilläga att detta är mitt första inlägg på gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Någon som har lust att göra ett pack till mig? Trotts allt min födelsedag Någon shysst bild på en Sony Ericsson K300i och en snygg bakgrund. Och sen ska det stå Sony Ericsson K300i. Lätt. Om du kan. Så kan du göra bakgrunden svart. Sen så skriver du Sony Ericsson K300i med svart text. Och gör så att den börjar fatta eld på S (Sony) och sen fortsätter den tills den är på I (K300I) och sen brinner den ett tag. Sen slocknar den och blir svart (Osnynlig, samma färg som bakgrunden) Skulle vara ashäftigt. Snälla någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Jag skulle kunna tänka mig en signatur som det står mitt nick på (eXon). gör den i den storleken som ni tycker är lagom sen om den ska vara brinnande, rinnande eller rykande spelar ingen roll...gör den brinnande vetja... jag kan också tilläga att detta är mitt första inlägg på gtasajten... Nice, välkommen Klar, lite simpel kanske, men duger väl sålänge!? Redigerad 14 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag skulle kunna tänka mig en signatur som det står mitt nick på (eXon). gör den i den storleken som ni tycker är lagom sen om den ska vara brinnande, rinnande eller rykande spelar ingen roll...gör den brinnande vetja... jag kan också tilläga att detta är mitt första inlägg på gtasajten... Välkommen Faan inte fått min sigg ännu, nu är någon en dålig fisk SIIIIAAANAAAA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nice, välkommen Klar, lite simpel kanske, men duger väl sålänge!? Den var het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nu behöver jag hjälp här. De är ganska viktig så. Jag behöver en passande avatar till min signatur först och främst. Sen om någon skulle vara lite snäll så skulle det vara fint om någon lade in mitt namn i min signatur också. Jag vet om det är svårt nu när mitt namn är så långt. Men man kan ju korta av det på nå vis. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Nice, välkommen Klar, lite simpel kanske, men duger väl sålänge!? Tack...Den blir jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag skulle behöva en fin avatar som passar till min fina sig (anticlimaxx ) Även om min avatar är så jävla fin (tommy_killer hoppas du läser detta) så vill jag ha något passande till min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts