Jump to content

skribb
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Behöver ny sign och passande avatar, nu är det så att jag tycker att Aikjonas12´s sign och ava är för jävligt snygga, så om det nån som vill göra nåt likanande, min fantasi sind kaputt, och jag vågar inte göra nått allt för liknande själv för å kanske han kommer och skrämmer under min säng :P

nån som vill hjälpa? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har längtat efter det här! Känner verkligen att jag behöver en avatar och en signatur som hör ihop. Min egen-tillverkade hummer-avatar funkar inte längre, känner jag.

Nån vänlig själ får hemskt gärna fixa ihop en!

Här är lite "inspiration"

(Och skippa gärna mitt namn, det är så jävla fjantigt) nej, cleant ska det vara :)

Den här har jag ju nu, och det är nog fan den som är fräschast. ;)

Ledsen om det här blev nån slags spam.. :P

Försvinner mina requests? :ermm: Inte ens ett Men-jefla-noob-det-där-är-alldeles-för-tråkigt-att-göra-avatarer-och-signs-av!11!-meddelande får man till svars :P

Hursomhelst, det börjar fan bli kris nu. Efter att ha sett Günthers veka insats i Melodifestivalen, så känner jag att jag måste byta ut honom.

Jag skulle bli så underbart glad om någon kunde fixa till nåt fräscht hummer-tema till mig! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försvinner mina requests? :P Inte ens ett Men-jefla-noob-det-där-är-alldeles-för-tråkigt-att-göra-avatarer-och-signs-av!11!-meddelande får man till svars :P

Hursomhelst, det börjar fan bli kris nu. Efter att ha sett Günthers veka insats i Melodifestivalen, så känner jag att jag måste byta ut honom.

Jag skulle bli så underbart glad om någon kunde fixa till nåt fräscht hummer-tema till mig! :ermm:

Här får du något kvickt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor