gizmo91 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Någon som har lust att göra en signatur och avatar till mig ? Spelar ingen roll hur dom ser ut, bara dom är snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Shoo jag eny här på forumet kan ingen göra en snygg singnatur till mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag har längtat efter det här! Känner verkligen att jag behöver en avatar och en signatur som hör ihop. Min egen-tillverkade hummer-avatar funkar inte längre, känner jag. Nån vänlig själ får hemskt gärna fixa ihop en! Här är lite "inspiration" (Och skippa gärna mitt namn, det är så jävla fjantigt) nej, cleant ska det vara http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/uffe_hemsida_14.jpg Den här har jag ju nu, och det är nog fan den som är fräschast. http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/uffe_hemsida_7.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/uffe_hemsida_4.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/uffe_hemsida_5.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/uffe_hemsida_6.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/uffe_hemsida_10.jpg Ledsen om det här blev nån slags spam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Jag har längtat efter det här! Känner verkligen att jag behöver en avatar och en signatur som hör ihop. Min egen-tillverkade hummer-avatar funkar inte längre, känner jag. Nån vänlig själ får hemskt gärna fixa ihop en! Här är lite "inspiration" (Och .net/upload5/uffe_hemsida_14.jpg Den här har jag ju nu, och det är nog fan den som är fräschast. *bilder* Ledsen om det här blev nån slags spam.. Snyggare om du använder denna hummer nån som kan göra typ en tecknad bild som avtar till mig`? Redigerad 7 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Snyggare om du använder denna hummer nån som kan göra typ en tecknad bild som avtar till mig`? Ja den var ju inte direkt ful, men jag gillar ändå min (min ) bättre. jättestora kromgrillar är till för fjantar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ja den var ju inte direkt ful, men jag gillar ändå min (min ) bättre. jättestora kromgrillar är till för fjantar Jo , men här har du en till av den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jo , men här har du en till av den.. Joo, den är ju inte ful, direkt Men nu ska vi inte spamma ner tråden med hummer-bilder. Det är dem som ligger i mitt första inlägg som är eventuellt Signatur/avatar-virke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Någon som kan göra en avatar och sign till mig? vet inte hur den ska vara så använd er fantasi helt enkelt och förösk komma på något som kan passa mig tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Tack Siana, den duger inte, den är utmärkt. @Wolfi: Byt inte! Mötley = Rock n' roll. Det där är forumets vändpunkt, mittkrets, pulsåder, whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Nån som kan förminska denna till lämplig avtar storlek ? Eller Denna Vilken e snyggast? Redigerad 7 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nån som kan förminska denna till lämplig avtar storlek ? Eller Denna Vilken e snyggast? Förminskas dom inte automatiskt? Jag gjorde min avatar i 80x80 men den sa inte ifrån (den är på gamla hederliga 64x64 nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Hoeh- hoeh. nor_adde: *avatar/sig* Pjoosch, nu orkar jag inte mer. Gnäll inte på min fantasilöshet nu. *L'Editation* nor_addes avatar får jag fixa till. Den matchar inte så bra. Tack! Aa, gör det. Jag har den tillfälliga så länge. Redigerad 7 mars, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Tack Siana, den duger inte, den är utmärkt. @Wolfi: Byt inte! Mötley = Rock n' roll. Det där är forumets vändpunkt, mittkrets, pulsåder, whatever. Okej, men kan någon försöka göra en snyggare Mötley Sign isf? eller med något liknande bra band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Skulle någon kunna fixa något fint av denna bilden? Tack på förhud! Redigerad 7 mars, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Någon som har lust att göra en signatur och avatar till mig ? Spelar ingen roll hur dom ser ut, bara dom är snygga. Bump'd Signaturen och Avataren ska hellst vara stilrena och snygga. Och det ska inte stå gizmo91 utan Gizmo. Redigerad 7 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Förminskas dom inte automatiskt? Jag gjorde min avatar i 80x80 men den sa inte ifrån (den är på gamla hederliga 64x64 nu) Men de förminskas riktigt tarvligt. Hur kommer det sig att både GTApimp och nor_adde's avatarer bara fått en halv ram? Skumt, fixas snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Men de förminskas riktigt tarvligt. Hur kommer det sig att både GTApimp och nor_adde's avatarer bara fått en halv ram? Skumt, fixas snarast. Det ser ju skitcoolt ut ju! Låt de vara halva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Bump'd Signaturen och Avataren ska hellst vara stilrena och snygga. Och det ska inte stå gizmo91 utan Gizmo. Vad tycks?? Redigerad 7 mars, 2006 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 7 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Siana har du lust att förminska åt mig? Förminska då denna http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/One-Piece-61Kopia.jpg Redigerad 8 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts