Jump to content

skribb
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bakgrunden ska vara svart blå å röd, typ likadan som du hadde fast bara dom ändrade färger (dom jag sa då :P) och sen ska hälst Gunde5 skrivas dit som Siana på din förra, och X-mas ska tonas framåtibaka helatiden (lungt å sansat)

Så vill jag ha den ;)

Tack i förhand

Jag ska nog skriva i min sig att Siana gorde min avatar ^_^

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bakgrunden ska vara svart blå å röd, typ likadan som du hadde fast bara dom ändrade färger (dom jag sa då :P) och sen ska hälst Gunde5 skrivas dit som Siana på din förra, och X-mas ska tonas framåtibaka helatiden (lungt å sansat)

Så vill jag ha den ;)

Tack i förhand

Jag ska nog skriva i min sig att Siana gorde min avatar ^_^

Ok... den kommer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok här e de som folk skulle ha:

Gta_Fan här e sigen igen, men med ändringar. Jag visste inte riktigt hur du ville ha blinkningarna så jag gjorde två verisioner :D

Här e till dig Gunde5. Hysterisk o passande... Men man ser ju inte avatarsen likadant, så de får väl gå :P

post-24-1102087033_thumb.gif

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...

Hej alla!

Till att börja med: Ja, jag vet att tråden är från 04, MEN eftersom jag som moderator får jag väll föregå med gott exempel och använda sökfunktionen. Vilket jag gjorde nu också! -_-

Som ni säkert alla vet vid detta laget så har jag aldrig bytat avatar sen jag började mitt jobb som moderator, detta vill jag ändra på! Tycker den är uttjatad och allmänt tråkig.

Är själv ingen hejare på Photoshop och allt vad det heter så jag kan tyvärr inte göra någon snygg bild själv!

Tänkte därför såhär:

Ni får alla lämna lite bidrag av en passande avatar till mig i denna tråd, helst skulle jag vilja ha mina initialer, A.A

Det får gärna vara något stilrent, inte för mycket "krimskrams"

Vinnaren får den "stora äran" :lol: att få ha sin skapade bild hos mig i form av en avatar + att det kommer nämnas i en liten text under min bild i signaturen. ^_^ Värt att tänka på att den inte får överstiga forumets regler i form av storlek m.m

Vill ni får ni även gärna göra en passande signatur!

Låter inte detta intressant så glöm detta inlägget!

Tack så mycket! MvH A.A

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoeh- hoeh- hoeh! Slängde ihop ett sött vit- grått tema till dig, lite kvickt. Take it or leave it. No har feelings.

*L'Editation*

Dammit! Glömde ram på avataren! Nåväl, om du gillar det och vill ha det så kan jag fixa det.

Förövrigt tror jag att jag helt tar bort A.A- texten på avataren. Men ska'ru ens ha skiten?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoeh- hoeh.

Anathema:

GTApimpfoolife:

nor_adde:

Pjoosch, nu orkar jag inte mer. Gnäll inte på min fantasilöshet nu.

*L'Editation*

nor_addes avatar får jag fixa till. Den matchar inte så bra.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor