P-C Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det vore skönt om någon BANNADE alla dumma häör på forumet som leker med siggarna bara för att dom tycker att dom är ful.... Burn in hell eller Die in heaven gunde... jag tycker alla förtjnar en fin signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ok? fattar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) har han märkt sin egen ? Redigerad 1 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ja, jag har märkt att jag ändrade till No sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 och jag menade P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 och jag menade P-C det är nog gunde5 som mixtrar runt me min sign ... ... hm hur ska jag uttrycka det här rätt... SLUTA !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 vällan bara kul eller? visst kan folk vara skitstövlar men det är vi alla! vi människor har en tendens att sabba någon's annans liv! /the dräng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 det är nog gunde5 som mixtrar runt me min sign ... ... hm hur ska jag uttrycka det här rätt... SLUTA !!!! ... och förresten... det kanske är frenzy som har nått emot mig? alla mina bilder upplagda där är borta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Hmm jo nu får väl folk ge sig... Men de e nog bättre om ni använder pixas till avatars o signaturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Hmm jo nu får väl folk ge sig... Men de e nog bättre om ni använder pixas till avatars o signaturer ja.. ska nog aldrig lite på frenzy, krax eller nån annan för den delen på gtasajten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nu borde alla på forumet göra en sig som står still och det ska bara stå ens nick och nån bild om man vill! Tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ... och förresten... det kanske är frenzy som har nått emot mig? alla mina bilder upplagda där är borta ! det är hans uploader, då är det väl inte du som bestämmer över den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 haha jag kommer nog att ta bort Uploadern ja ! för nu skyller ni på mig .. och här fösöker man vara snäll.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 haha jag kommer nog att ta bort Uploadern ja ! för nu skyller ni på mig .. och här fösöker man vara snäll.... Det är väl klart, det är alltid någon annans fel än ens själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) blir snart hänglås på denna tråden... skärpning Redigerad 1 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 lås dem ('snyggaste signaturen' också) bara, ser ingen annan utväg för att få stopp på't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nej nu verkar det vara någon ordning i snyggaste sig forumet iaf... Tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 hmm ja =S Back to normal. Nån som vill ha en sig/avatar? P.S De som blivit av med sina bilder p ga att frenzy stängde ner sidan, får be mig om att ladda upp dem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Tja, om du vill kan du göra ev avatar till mig, typ som din, fast inte samma bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nån som vill ha en sig eller ava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts