Topp3 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Den är visserligen emot signatur-reglerna, men gör så du. Phear teh ny sida. (:!!! Redigerad 30 november, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Den är visserligen emot signatur-reglerna, men gör så du. Phear teh ny sida. (:!!! vadå emot? förklara o du SA - moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) OMG OMG OMG! Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Ägd. Ajojustefan. Reglerna står här, men som en snäll medlem har du väl läst igenom dom, right? (:!!! Redigerad 30 november, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ajojustefan. Reglerna står här, men som en snäll medlem har du väl läst igenom dom, right? (:!!! nej .. regler är till för att brytas... men dessutom .. bilder bör inte vara större än 500x200 pixlar! ... owned by the computer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ... owned by the computer (:!!! Nej nej nej, ownt by teh Hultan. Nu ska jag lära dig lite här. Vad är trevligast? Ifall det står "bilder bör inte vara större än 500x200 pixlar!", eller "bilder FÅR FANIMEJ I HELLEVÄTTÄ! inte vara större än 500x200 pixlar!" Det är en artighetssak varför Hultenius skrev reglerna i den form han gjorde. Eeeeeeeeeeeeeeeegd. Appropå topictiteln, jag gillar min nya signatur. ^^ Prisa Aftonbladets fula jycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 nej .. regler är till för att brytas... Stämmer. Men kan man räkna med att bryta regler hit och dit utan påföljd? Svar:Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Inte för att jag begriper särskillt mkt av erat snack men Funnylin's sign-bild är ju mkt större än P-C's Om det va att P-C's sign är för stor ni tjatar om (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Funnylin's sign-bild är ju mkt större än P-C's Min: 500x178 Den PC gjorde: 617x138(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Inte den han har nu asså? (:!!! För om det vore den ni menar så Ser ni att Funnylin's bild är lite större? Det gör jag Redigerad 1 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Inte den han har nu asså? För om det vore den ni menar så Ser ni att Funnylin's bild är lite större? Det gör jag Han kanske har bytt? Funny: förminska teh mokney siggy, den är för stor i min mening inom reglerna kanske, men den är hög om man inkluderar texten under Redigerad 1 december, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ska snart byta nanmn till akaast ... !! så jag gjorde den här ! http://www.frenzy.se/upload/filer/Animation17.gif Fy HELVETE vad jobbig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 w0rd NEJ tack PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jaha.. så ni menar den... Neeeeeej P-C .... Byt inte namn Vist du kanske vill, men då blir ju jag ledsen P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 okej okej !! jag byter inte namn dåe ... dessutom så tänkte jag aldirg ha den signen... hade bara precis lärt mig göra animationer skitgrej jag gjorde i paint http://frenzy.se/upload/filer/Animation1.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 blodet kunde var rött men..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 ska snart byta nanmn till akaast ... !! så jag gjorde den här ! http://www.frenzy.se/upload/filer/Animation17.gif DoH! För hysterisk Lite tuff, men för hysterisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 mm Kort inlägg :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 var kan man hitta ett bra animation program ? förstår inte på mig imageready :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 PUH! Skönt att nån tog bort animationerna innan det var försent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Det vore skönt om någon BANNADE alla dumma häör på forumet som leker med siggarna bara för att dom tycker att dom är ful.... Burn in hell eller Die in heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts