VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Fisken @ Nej jag har ingenting emot dig..... Colan_K @ Aha... ok EDIT: Testa he den här : http://frenzy.se/upload/filer/Colan_Ksign.jpg inne på din sign... kanske inte ätt storlek men Redigerad 29 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag kan göra ett försök Colan Jag kunde inte kolla på din bild, Gunde. Spara den i Jpg Kalan: Jag vet, har samma problem. Det e därför som jag gör olika lager med animation-klippen och sen trycker jag på den lilla svarta triangeln och tar "Make layers into frames" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 DEN ÄR I JPG (:!!! (:!!! Synd att du inte kan kolla på den.. men det är ju ändå Colan_K som väljer om han vill ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 hmm... ganska bra... fast den va för liten.. men jag kunde inte göra bättre.. låt Siana testa göra något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 min nya avtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Siana vill du eller? köttis: GTA 1 ikonen eller? härlig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 mm visst är den lite KalleR inspererad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det där är Gta London iconen?.. Snyggt iaf men inte det snyggaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Gunde: Jag tittade på senare inlägg (:!!! Sådär, köttis Här e den jag gjorde (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 nån som har snöatt lägga på min xmas sign ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 nån som har snöatt lägga på min xmas sign ? Lessen du. Gjorde ett försök men de gick åt heövete (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 det behöver inte vara animtation !! (:!!! vad somhelst .! är lite stolt över den .. när den är gjord i paint o allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 HAHA! banne med vad cool! (:!!!jag lyckades med att sätta in den, utan hjälp! jag vet jag är en liten hacker! (:!!! TACK SIANA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Colan.. din nya vart snyggare.. men be Siana att ha Colan på alla vapen!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 kan väl försöka och se... Siana? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Det där är Gta London iconen?.. Snyggt iaf men inte det snyggaste Nej, Grand Theft Auto EDIT: ny julavtar: Redigerad 30 november, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 min julava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 kan väl försöka och se... Siana? Vad vill du? Att jag ska skriva Colan på varje vapen som bläddras igenom? Jag vill göra en egen Julavatar o sig, men jag hinner inte Måste göra åt så många andra O så har jag SO prov imon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ska snart byta nanmn till akaast ... !! så jag gjorde den här ! http://www.frenzy.se/upload/filer/Animation17.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts