BroDD Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nån som kan göra om min avatar? ta den, o sen gör så att bilden typ "rinner" bort så de blir helt vitt, o sen efter nån sekund kommer bilden tillbaka... o sen efter typ 5 sekunder "rinner" den bort igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Den blev sådär Men du kanske gillar den? Inte så illa ändå http://www.frenzy.se/upload/filer/P-C.gif P.S uploadad på Frenzys sida! Tack Frenzy tack siana ! jag är inte besviken men jag behöver fortfarande en bakrund Redigerad 28 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) nån som kan göra om min avatar? ta den, o sen gör så att bilden typ "rinner" bort så de blir helt vitt, o sen efter nån sekund kommer bilden tillbaka... o sen efter typ 5 sekunder "rinner" den bort igen... Hmm som sagt jag är fotfarande kass på animationer http://www.frenzy.se/upload/filer/TomteBrodd.gif Det går inte så bra, det blev hackigt *Edit* Bra P-C! Vad menar du med bakgrund? Hah luddee det går bra för Siana Produkterna också! Redigerad 28 november, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 *Edit* Bra P-C! Vad menar du med bakgrund? Hah luddee det går bra för Siana Produkterna också! skickat PM om de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hmm som sagt jag är fotfarande kass på animationer http://www.frenzy.se/upload/filer/TomteBrodd.gif Det går inte så bra, det blev hackigt *Edit* Bra P-C! Vad menar du med bakgrund? Hah luddee det går bra för Siana Produkterna också! siana, du som gjorde den? tack isåfall hur gör du/ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 siana, du som gjorde den? tack isåfall hur gör du/ni? Varsågod Jag gör flera lager med steg för steg när det rinner över det vita. Sedan så tar jag "Jump to ImageReady" som ska finnas nånstans. Sen trycker jag på en knapp som får alla lager att bli film bitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Fattar faktiskt inte ett skit av varken Image Ready eller hjälpdokumenten... Kan nån hjälpa mig med hur man gör en animation?:"> Redigerad 28 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Kalan... jag kom på en bra manimation till dig? Du vet... Jag tror det är Kaboom som har snöflingor som snöar.. om du frågar han kanske han kan göra samma fast med din bil som bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Varsågod Jag gör flera lager med steg för steg när det rinner över det vita. Sedan så tar jag "Jump to ImageReady" som ska finnas nånstans. Sen trycker jag på en knapp som får alla lager att bli film bitar Siana hur gåre med min "Barbie sign?" som jag skrev här för ett tag sen, Men du har inte svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Siana hur gåre med min "Barbie sign?" som jag skrev här för ett tag sen, Men du har inte svarat Hmm har nog glömt av det... Upptagen företagare vettu Nej men hur ska du ha den då? Gunde5: Det tycker jag verkligen inte att han ska göra. Kalans snöflingor var de snyggaste jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ja.. men altså göra så att Kalan's snöflingor far ner sådär framför bilen som Kaboom's gör.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Ja.. men altså göra så att Kalan's snöflingor far ner sådär framför bilen som Kaboom's gör.... Jo jag förstår.. Men jag tror att man förstör lite av skönheten med att göra så.. Det blir "frostigare" på det här sättet *edit* Vill du att jag ska göra en sig åt dig? För din är.. Inte... Liksom den snyggaste Redigerad 29 november, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Menar du min nya med GTA Vice City inte är den snyggaste eller den gamla med blixtar? :'( Jag tycker den är rätt ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Menar du min nya med GTA Vice City inte är den snyggaste eller den gamla med blixtar? :'( Jag tycker den är rätt ok... Vice City Men du kan behåla den... Bara undrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jaja.. fast jag vill gärna veta vad du tycker va fult med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmm har nog glömt av det... Upptagen företagare vettu Nej men hur ska du ha den då? Gunde5: Det tycker jag verkligen inte att han ska göra. Kalans snöflingor var de snyggaste jag sett Äh skit i barbie. Skulle vilja ha nåt med hl2.. Typ som loggan blir svart och kommer till baka efter 3 sekunder normalt.. Samt skulle man vilja ha namnet MyStiC över, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 TVI! (så hälsar man från Drängaland!) skulle vilja ha någon ny avatar, typ vapen, GTA eller.... vapen. free hands! tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Om jag fattade rätt nu så ville du ha en avat med GTA text på ? Den vart inte så bra men... själv tycker jag att den är bättre än fisken Haha.pspimage Redigerad 29 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 vill ha en med något att göra med GTA...... fisken : har du något mot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 I Image Ready undrar jag hur man får bildrutorna olika, jag kan bara göra flera likadana, varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts