skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag undra vad skribb gör förutom att skriva inlägg? (ta inte illa upp på något sätt skribb) Ingen fara, jag har också mina funderingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 men vadå? e man gay för att man gör smilin... snacka om fördomar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 men vadå? e man gay för att man gör smilin... snacka om fördomar! lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Snälla säg inte så här nu: Varför skriva i en gammal topic?? Men jag skulle vilja ge en beställning på en sig.. Gillar den siana har gjort (den jag har nu) Men jag skulle vilja ha nåt i flash.. (Om någon kan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vill ha en till mitt kommade nick ifall "avskummet"( ) tillåter namnbyte om nån vill göra en så kontakta mig via pm för min msn lista är full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Snälla säg inte så här nu: Varför skriva i en gammal topic?? Men jag skulle vilja ge en beställning på en sig.. Gillar den siana har gjort (den jag har nu) Men jag skulle vilja ha nåt i flash.. (Om någon kan) Jag har inte flash, men man kan göra animationer med PS Hur ska du ha den nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Snälla säg inte så här nu: Varför skriva i en gammal topic?? Men jag skulle vilja ge en beställning på en sig.. Gillar den siana har gjort (den jag har nu) Men jag skulle vilja ha nåt i flash.. (Om någon kan) Jag har Flash och kan göra en, men kan man ha signaturen i flash, eller måste man göra det till .gif? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag har Flash och kan göra en, men kan man ha signaturen i flash, eller måste man göra det till .gif? Du måste göra det till gif.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ny avatar nu till julen. Gillar ni den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag har inte flash, men man kan göra animationer med PS Hur ska du ha den nu då? Gör nått snyggt, Du har fria händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 man kan göra animationer med PS Kan man göra det med PS 7.0, isåfall hurdå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Kan man göra det med PS 7.0, isåfall hurdå? ImageReady Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Gör nått snyggt, Du har fria händer.. Nej men du Yikes! Jag kan inte göra nånting om du säger så.. NÅT måste du väl vilja ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 siana har alltid grymam signs gör du dom i PSP eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 siana har alltid grymam signs gör du dom i PSP eller ? Tack! :"> Nej jag gör dem i Photoshop 5.5 Ska ladda ner 7.0 hade jag tänkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Tack! :"> Nej jag gör dem i Photoshop 5.5 Ska ladda ner 7.0 hade jag tänkt... ajm kvajt jellas af ju EDIT: fan va jg är trött på min avatar ... can anyone help me ? Redigerad 28 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag kan försöka mig på en. Hur ska den vara? Gta_Fan: Här: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/GtaSig.gif bakgrundsbilden blev bra, men inte animationen. Jag förstår om du inte vill ha den... Jag måste nog öva mig mer på animationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag kan försöka mig på en. Hur ska den vara? Gta_Fan: Här: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/GtaSig.gif bakgrundsbilden blev bra, men inte animationen. Jag förstår om du inte vill ha den... Jag måste nog öva mig mer på animationer Bakgrundsbilden - Animationen - Kom på nu.. Skulle vilja ha något coolt med barbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) jo asså typ helst nån animerad dator (p-c ) o sen nån lite cool bakrund .. hur gör du skuggeffekterna ? gjorde en xmas sign i paint ... men vufan ska jag ha för bakrund ? Redigerad 28 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Den blev sådär Men du kanske gillar den? Inte så illa ändå http://www.frenzy.se/upload/filer/P-C.gif P.S uploadad på Frenzys sida! Tack Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts