Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 (redigerad) ingen som vill ha signatur? ja är sugen på att göra en jag vill.. vill helst ha rinnande eller "Shock" text, alltså som blixtar typ.. med den här bakgrunden , å så ska det stå "Buffus" helst i typ silver å sen "Who said he was gone?" lite mindre Om du kan eller om du kan be nån annan av er fixa animerat.. att det står Buffus, å sen dyker det upp först "Who" å sen "said" å så vidare.. om du fattar? EDIT2: för svårt? EDIT: Den här bilden här nere ska va bakgrund Redigerad 2 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) okej... ska se vad ja kan göra! edit: här kommer den.. hoppas du gillar den! URL: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up.../buffussign.gif http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/buffussign.gif Redigerad 2 augusti, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) okej... ska se vad ja kan göra! edit: här kommer den.. hoppas du gillar den! URL: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up.../buffussign.gif http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/buffussign.gif Niiiiiice , fast i "Said" är I'et ganska otydligt , men det gör inget Perfekt bild EDIT: Blir bara den där vita rutan me rött kryss.. ingen signatur >.< Redigerad 2 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) jag skulle vela ha en fast suger på att göra ska vara en bild tex. nån krigsbild/ eller san andreas och så ska de sstå fighter med cool text Storlek: 450breddx100höjd Redigerad 2 augusti, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/buffussign.gif http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up.../buffussign.gif sidan kanske var nere när du kollade..? för jag ser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Kan någon göra en sign till mig? ungefär i den storleken jag har här under. absolut inte större. Det ska vara en bild på fisherman och ska det typ stå Fisherman eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vart får man såna där fula små gubbar som håller i en skylt där det står vad man använder för operativsystem och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) www.danasoft.com sen får du skräddarsy den för just dig själv, genom att trycka customize. *edit* kan lika gärna tacka för min sig när jag ändå skriver. tak ferkuz! fast... kan nån göra en animation av texten också??? Redigerad 10 augusti, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Kan någon fixa min MonterBük sig så att det brinner eld där under? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) *Glöm det* Redigerad 10 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Kan inte nån göra nån fin sign till mig? jag gör så jävla dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) här pimpen.. jag gjorde en åt dig.. du får säjja om du vill ha den.. om du inte vill ha den så äre ba att säjja vad som ska vara på så gör jag en.. Redigerad 10 augusti, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 *edit* kan lika gärna tacka för min sig när jag ändå skriver. tak ferkuz! fast... kan nån göra en animation av texten också??? det börjar kännas LITE jobbigt när FerkurZ gör ALLA sina bilder/sigs/mm. med CS fonten (facelift) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 tycker skribb gör förbaskat mycke bra här på gta sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 tycker skribb gör förbaskat mycke bra här på gta sajten Ööh, och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ööh, och? jag tror det betyder att han vill att skribb ska göra en sign till honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 tycker skribb gör förbaskat mycke bra här på gta sajten Jasså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Med tanke på -smilisen så tror jag att du har fått en beundrare, Skribb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Usch, en gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 tycker skribb gör förbaskat mycke bra här på gta sajten jag undra vad skribb gör förutom att skriva inlägg? (ta inte illa upp på något sätt skribb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts