Bubbli Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Kan nån göra en fin Ramones sig till mig? gärna en Avatar också om det inte är för mycket begärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ny avatar. Wrong Topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Wrong Topic! de är det väl inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 de är det väl inte jo! detta är en REquest topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 jo! detta är en REquest topic.. Men vafan jag blandar ihop dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 tack @ Colorado: Sure, det var jag som gjorde åt kariya, jag kan göra en till dig efter min fotbollsträning nu du e f-n för snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) Jodu, det kan man tycka Aja, har fixat ihop den, hoppas du blir nöjd Redigerad 20 maj, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jodu, det kan man tycka Aja, har fixat ihop den, hoppas du blir nöjd mycke vacker tack så hemskt mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Jodu, det kan man tycka Aja, har fixat ihop den, hoppas du blir nöjd vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Photoshop, bästa programet helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 (redigerad) add3-> sign klar http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/signaaatur1.jpg bra? dålig? edit* wohoo! inte förens nu upptäckte jag att du ville ha en med soldater om du vill kan jag göra en ny Redigerad 20 maj, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Hej! Är de nån som kan göra en Colorado sign åt mig...?? Den ska vara lite rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Hej! Är de nån som kan göra en Colorado sign åt mig...?? Den ska vara lite rolig jag kan göra en skickar den på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Nu kommer jag och gräver upp den här topicen... Måste man fortfarande "bli anställd" eller kan man bara göra åt folk som vill ha? Det kommer ju alltid folk som vill ha signatur/avatars! Tyckte att det var mycket bättre att dra upp tråden än att göra en ny.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Gör en till mig! Gör hur du vill bara de blir snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Nu kommer jag och gräver upp den här topicen... Måste man fortfarande "bli anställd" eller kan man bara göra åt folk som vill ha? Det kommer ju alltid folk som vill ha signatur/avatars! Tyckte att det var mycket bättre att dra upp tråden än att göra en ny.. Det är väl klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Gör en till mig! Gör hur du vill bara de blir snyggt! du hade ju en snygg med gröna "slingor" för ngn dag sen som var skitgrym förutom att texten inte syntes så bra, ändra det och använd den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Kan inte någon göra en åt mig? Den ska vara lite hi-tech eller vad man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 du hade ju en snygg med gröna "slingor" för ngn dag sen som var skitgrym förutom att texten inte syntes så bra, ändra det och använd den Jag tyckte den var för hög, hade 400*150 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Förminska den lite då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts