vigge Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 klar pico http://medlem.spray.se/vigge1989/up/pico_v.gif http://medlem.spray.se/vigge1989/up/pico_v.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 kan inte, har förlorat PSD:en Pico: okej, fixar den nu okej de är lugnt men var bered (stavningen kan vara usel) på att göra en ny signatur om en eller två månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 okej de är lugnt men var bered (stavningen kan vara usel) på att göra en ny signatur om en eller två månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 (redigerad) Har ny signatur nu. Gahh... Är den för stor? Ser lite stor ut. Redigerad 20 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 najs!, enligt reglerna är den inte för stor, men jag tycker reglerna är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Ny sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Ska nog göra den lite mindre. Ikväll eller nåt. Hinner inte nu . Grattis KalleR, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 vigge, kan du göra en avatar till mig lovar att inte be dig på ca 4 månader de ska stå lisa hunden och så ska de vara en borderterrier me okej?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 vigge, kan du göra en avatar till mig lovar att inte be dig på ca 4 månader de ska stå lisa hunden och så ska de vara en borderterrier me okej?? "lisa", "lisa hunden" eller "hunden"? fattar inte jag är inte särskilt bra på att känna igen hundraser heller, så du får nog fråga någon annan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Pico... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Pico... Funnylin kan du göra en till mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Och så en till... nästan spam...ska smiska mig själv( (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 (redigerad) "lisa", "lisa hunden" eller "hunden"? fattar inte jag är inte särskilt bra på att känna igen hundraser heller, så du får nog fråga någon annan (:!!! "lisa hunden" gör inget fixa bara en hund EDIT* kolla på min nuvarande avatar, så ser hunden ut. annars kvittar de Redigerad 22 oktober, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 (redigerad) Kanske inte er högsta önskan, men jag gjorde en snabb liten sig som någon får använda om han (hon?) vill! (:!!! EDIT: Tack Funnylin! Tack, tack och tusen tack! Redigerad 22 oktober, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Någon som skulle kunna göra en snygg avatar till mig? (Gillar inte riktigt den jag har nu... (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Kanske inte er högsta önskan, men jag gjorde en snabb liten sig som någon får använda om han (hon?) vill! EDIT: Tack Funnylin! Tack, tack och tusen tack! Ascool! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 "lisa hunden" gör inget fixa bara en hund EDIT* kolla på min nuvarande avatar, så ser hunden ut. annars kvittar de just nu har jag lite ycket att göra, så ursäkta mig, men du får fråga någon annan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jag kan hjälpa till, kanske inte blir lika bra som vigges men jag ska försöka mitt bästa! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jag kan hjälpa till, kanske inte blir lika bra som vigges men jag ska försöka mitt bästa! bra scotty (:!!! fixar du de då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts