Rocket_skater Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Drar upp. Den är ganska tung Nemen jag har faktiskt fundera på att börja göra Avatars också. Tycker inte man ska dra upp denna topic ... Den kommer ändå vara fast tills vi tröttnar på photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 mmmmm, håller med skater, du måste inte hålla på att dra upp tråden hela tiden speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 ok nu kommer ni att tycka att jag är dum men jag undrar hur skribb får till röken i sina sigs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 EyeCandy 4000 effekten - Smoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 EyeCandy 4000 effekten - Smoke eh??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 en effekt i EyeCandy 4000 - en plugin till PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Vart skaffar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 alienskin.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 alienskin.com ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Nu drar jag upp den här för att jag undrar om nån kan eller vill fixa min signatur så allt utom texten blir genomskinligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Nu drar jag upp den här för att jag undrar om nån kan eller vill fixa min signatur så allt utom texten blir genomskinligt ok... (sen så skriver jag det här för att inte bli anklagad för spam...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 ok... (sen så skriver jag det här för att inte bli anklagad för spam...) Tack! Kan du lägga upp den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/Klar.gif Jahaja... säg till om du inte är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/Klar.gif Jahaja... säg till om du inte är nöjd. Tack!! Sk*tschysst!! Förresten, hur gör man så det blir osynligt? Redigerad 23 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 du fyller området du vill ha osynligt med en färg, tex rosa (255,0,255), sedan sparar du filen som GIF (Compuserve Graphics Interlace Image, tror jag att den heter) och sätter på transparency och väljer färgen du vill ha osynlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 du fyller området du vill ha osynligt med en färg, tex rosa (255,0,255), sedan sparar du filen som GIF (Compuserve Graphics Interlace Image, tror jag att den heter) och sätter på transparency och väljer färgen du vill ha osynlig. Ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) du fyller området du vill ha osynligt med en färg, tex rosa (255,0,255), sedan sparar du filen som GIF (Compuserve Graphics Interlace Image, tror jag att den heter) och sätter på transparency och väljer färgen du vill ha osynlig. Jag tänkte göra ett försök men vad heter transparency på svenska? Jag fattar inget Det finns en massa listor, där det står palett, färger, tvingad sen kan man klicka i genomskinlighet... det finns också projektionsyta och glitter (dom står i ordning, uppifrån och ner) Vad ska man välja? Edit: Kan nån göra det gula på bilden genomskinligt Redigerad 24 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/fredricoavatartyp.gifSkulle du kunna vara så vänlig att spara bilden på hårddisken och sen ladda upp den nå'n annanstans, jag börjar få ont om utrymme på pixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/fredricoavatartyp.gifSkulle du kunna vara så vänlig att spara bilden på hårddisken och sen ladda upp den nå'n annanstans, jag börjar få ont om utrymme på pixas. Ok, men hur gör man det osynligt? Jag måste veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) Men så här gör jag: Nä men allvarligt, jag öppnar bilden som ska ha nå't genomskinligt i sig med PS (duh) och sen skapar jag en ny bild som är lika stor. Sen flyttar jag över allt från den första bilden till den andra genom att trycka på V och sen dra dit den. Sen så tar jag Magisk stav-skiten (den näst högst upp till höger(i knappgrejen till vänster)) och markerar allt som ska vara genomskinligt och sen trycket jag lite lätt på Delete. Sen spara man bara som en .gif-fil. Det finns säkert lättare sätt men jag gör såhär. :"> Redigerad 24 maj, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts