skribb Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) kan du göra nåt med den här bilden.. typ skriva "Tommy Vercetti" med brinnande text, jag gör det nu..men du får passa dig i framtiden å inte spamma så mycket Redigerad 6 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) vassego: http://www.megaone.com/skribb/tomverc.jpg Redigerad 6 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 vassego: http://free.anonimzer.www.megaone.com/skribb/tomverc.jpg ingen bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 jag vet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) ingen bild servern tillåter inte hot-linking.... annars kan du ju alltid ladda up på min ftp... Redigerad 6 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 jag men jag ska leta efter anonymizer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Mycke snygga Speeder!! De me råttis, men kan man inte göra lite bättre... öhh ...grafik eller va man ska säga.. Ja, den ser lite grafiksålig ut... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Glömde vigge! Du kan ju göra en fast bokstäverna är olika stora, som i mitt namn.. Om du klarar de alltså! vill du använda min då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 jag men jag ska leta efter anonymizer ?? "Jag men Jag..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) *DELETE* Redigerad 6 maj, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) jägaren: i din sig, det ska ju vara "GTAJägaren, but I'M called Jägaren" ju Redigerad 6 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 *DELETE* du vet väl att det heter i'm called Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 du vet väl att det heter i'm called jo, jag glömde de! varför quotar du min delete post egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) fortfarande fel jägaren, det ska vara ett ', inte ` Edit: nu är det rätt Redigerad 6 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) det funkar nu http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/tomverc.jpg Redigerad 6 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 LOL! D sitter närmare T än K så det måste vara "tända" han menar Det ska vara K!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Tack för Avataren fFunnylin, Assnygg! Men skulle du kunna göra svart bakgrund?? Jag skulle gärna vilja ha en lite större sig, klandrar inte dig vigge, den var fräsig, men jag känner för ett något större format! Gärna att det är en ak47, och så står det rocket skater med fräck text på högra kanten där uppe... Kan också stå snett, om ni känner för det Jag vet inte vem som ska göra det, men nån känner väl för de eller??? skribb?Speeder?Vigge?Gta_jägaren?Gta3_player? Ja, nån som behärskar paintshop helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 *host*Photoshop*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 *host*Photoshop*host* *host*jag använder Paintshop Pro*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 *host*Photoshop äger*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 *host*Photoshop äger*host* *host*Håller med till 100%!*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts