Scotty Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 im on it thx ,skribb :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Hunter hallåååååååååååååå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Hunter hallåååååååååååååå! speeder, du har börjat spamma riktigt mycket nu, även om detta är ett spam-forum.... Han har väl inte varit inne än, du kan inte kräva att han ska svara så fort du skrivit något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Men Speeder är en snorunge.. Man lär sig med tiden förstår du.. Vigge: Du skulle inte kunna tänka dig att göra sån liten text som det står "Deltanator" på, alltså sån som du och skribb och stell har Om du skulle göra den i svart, skulle jag bli väldigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Typ såhär?: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/Delta.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Men Speeder är en snorunge.. Man lär sig med tiden förstår du.. Vigge: Du skulle inte kunna tänka dig att göra sån liten text som det står "Deltanator" på, alltså sån som du och skribb och stell har Om du skulle göra den i svart, skulle jag bli väldigt tacksam hur svart ska texten vara då ? Men vilken färg ska det vara egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 (redigerad) Typ sådär ja !!! Stell i luv u haah inte bögstil, men du fattar hahah EDIT: Vigge tack ändå Redigerad 5 maj, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 hmmm, när jag postade hade jag inte uppdaterat sidan, så jag såg inte att stell hade skrivit, aja, då behövdes det inte då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Typ sådär ja !!! Stell i luv u haah inte bögstil, men du fattar hahah Haha, lungt.. Får mig att tänta på våran MSN chatt om bögar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Har skaffat ny informativ signatur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 (redigerad) Har skaffat ny informativ signatur.. va trevligt Får mig att tänta på våran MSN chatt om bögar.. tänKa eller tänDa ? Redigerad 5 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 speeder, du har börjat spamma riktigt mycket nu, även om detta är ett spam-forum.... Han har väl inte varit inne än, du kan inte kräva att han ska svara så fort du skrivit något Det där var lite spammigt märkte jag Jag tänkte berätta att jag skulle försöka på en sign åt Joey (gissa vilket motiv ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 tänKa eller tänDa ? LOL! D sitter närmare T än K så det måste vara "tända" han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Det där var lite spammigt märkte jag Jag tänkte berätta att jag skulle försöka på en sign åt Joey (gissa vilket motiv ) ett gevär kanske , men jag vet nog vad det ska bli, antagligen en saab ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 ett gevär kanske , men jag vet nog vad det ska bli, antagligen en saab ! ja en SAAB 9000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 kan du göra nåt med den här bilden.. typ skriva "Tommy Vercetti" med brinnande text, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 kan du göra nåt med den här bilden.. typ skriva "Tommy Vercetti" med brinnande text, k, gör det nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) Mycke snygga Speeder!! De me råttis, men kan man inte göra lite bättre... öhh ...grafik eller va man ska säga.. Ja, den ser lite grafiksålig ut... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Glömde vigge! Du kan ju göra en fast bokstäverna är olika stora, som i mitt namn.. Om du klarar de alltså! Redigerad 6 maj, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Mycke snygga Speeder!! De me råttis, men kan man inte göra lite bättre... öhh ...grafik eller va man ska säga.. Ja, den ser lite grafiksålig ut... ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Glömde vigge! Du kan ju göra en fast bokstäverna är olika stora, som i mitt namn.. Om du klarar de alltså! det blir nog lite vårt med tanke på att han gör det i paint och om du inte vill ha en väldigt stor mini sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) k, gör det nu.... kan tyvärr inte göra det, försökte 2 ggr, men det blev fel ehla tiden med bilden Jägaren: Finns varken stora eller små i den typen av text, det ända jag kan göra är olika stora och små bokstäver Redigerad 6 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts