skribb Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) Om du vill ha en avatar eller signatur, skriv det nedan och följ dessa regler: Signaturer: -Säg ungefärlig storlek i pixlar (exempelvis 500x200) -Visa eventuell bakgrundsbild du vill att ha -Visa eventuell bild du vill att ha -Vad ska stå på den? Du kanske vill ha brinnande, rinnande eller rykande text? -Bakgrundsfärg/Textfärg/eventuell textdekorationsfärg Avatars: -Visa eventuell bild du vill ha -Ska det vara någon text? färg(er)/dekorationer/mönster? -Eventuell bakgrundsfärg -Effekter (Lysande, brinnande, droppande, glaseffeket, kletigt m.m Redigerad 28 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) Nice Skribb Redigerad 1 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) Saker som jag kan göra: ---------------------------------------- Animationer (GIF) till sigs & avatars Flash (SWF) till avatars Photoshop sigs & avatars (GIF, JPG, PNG osv...) Redigerad 1 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) Måste bara säga till dig Skribb, att jag är jäkligt nöjd med "min" (men igentligen din) Signatur Tack ännu en gång Redigerad 1 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Varsågod, det är ett sant nöja att göra folk glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Du skribb, en liiiten tjänst bara. Kan du göra bakgrunden i min avatar genomskinlig?http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/touched.GIF Det vore jätteschysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Det kommer nog ta en stund :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Det kommer nog ta en stund :'( Gör inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 nästan klar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) e de nån som kan fixa en brinnande text (i PS) där mitt namn står?? kan inte PS så bra :"> typ en sån här: http://medlem.spray.se/vigge1989/photoshop/burning.jpg Redigerad 1 maj, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) e de nån som kan fixa en brinnande text (i PS) där mitt namn står?? kan inte PS så bra :"> typ en sån här: http://medlem.spray.se/vigge1989/photoshop/burning.jpg visst, jag kan göra det, eftersom det var jag som gjorde den bilden , kommer på momangen BTW, ska det stå visa city och ska det vara samma typsnitt? Redigerad 1 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 K jag är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 En liten fråga: Varför inte "The one and only"(Topicen om sign och avatarer)...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Detta är ett annat ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 sjysst skribb!!!! jag skulle nog kunna va med och gjöra singnaturer om du får mycket jobb. (tyvärr inget flash/animerat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) Ok visa ditt arbete så är du inne EDIT: de va inget (såg din bil) ON THE TEAM Redigerad 1 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 *Nöjd med ditt svar traskar jag iväg mot staden för att snatta äpplen...* Jag skulle kunna göra signaturer...Liknande min sign!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 visa city: klart!: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/visa_city.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Men min snigel då!?!?!??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts