Jacker Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Blaque har ranken "Administrator" och Hultenius har ranken "Super Administrator" vad är det för skillnad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Tja, en Super Administrator kan ändra precis allt på forumet. Hultenius har alltså tillgång till alla funktioner som finns. Jag, som "bara" är administrator kan stänga, flytta, klistra, etc trådar och inlägg, mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Blaque bara undrar en sak: Hur blev du Administrator på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Om man ska göra en lång historia kort (inte för att den är särskilt lång i sin helhet heller, men... ), så skickade Hultenius ett mejl till mig och frågade om jag vill bli nyhetsskribent när han höll på att bygga upp den nya GTAsajten för drygt ett år sen. När forumet sedan startade så var det naturligt att jag även blev admin här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Om man ska göra en lång historia kort (inte för att den är särskilt lång i sin helhet heller, men... ), så skickade Hultenius ett mejl till mig och frågade om jag vill bli nyhetsskribent när han höll på att bygga upp den nya GTAsajten för drygt ett år sen. När forumet sedan startade så var det naturligt att jag även blev admin här. hmm...hur kände/träffades ni då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 hmm...hur kände/träffades ni då Jag har aldrig träffat eller pratat med Hultenius. Anledningen till att han frågade mig var att jag drev Blaques GTA-sajt, den enda svenska GTA sajt som då (vad jag vet) uppdaterades regelbundet. Efter att GTAsajten startades har det kommit en hel drös med nya sajter som berör GTA-spelen och även gamla sajter som inte uppdaterades har "återupplivats"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) den längre versionen Hm, jag måste tänka efter hur jag upptäckte GTAsajten... Det var nog när jag höll på att göra Blaque's GTA-sajt i slutet av 2001. Jag letade runt överallt efter svenska gta sajter och den bästa jag kunde hitta var då GTA sajten (http://hem.passagen.se/koffeh/), dvs den gamla GTA sajten. Den hade inte blivit uppdaterad på flera månader och dessutom var den ful, riktigt ful (no offense Hultan!.. ). Det var därför jag började göra en egen sajt för GTA-spelen. Jag tyckte inte att det fanns någon som var speciellt bra (svensk alltså). När Blaque's GTA-sajt varit igång i några månader fick jag detta mejl från Hultenius den 4 februari 2002: Snacka om nostalgi!! I ett annat mejl skrev Hultenius att han satsade på att GTAsajten skulle bli den största svenska sajten för GTA spelen, och det har han ju verkligen lyckats med!!! Som ni ser i mejlet så var jag "nyhetsskribent" till en början och hann väl posta en 15-20 nyheter innan jag tog tjänstledigt på obestämd tid... Så min tid som skribent blev kort, från februari-mars till april-maj 2002 någon gång (jag postade någon enstaka nyhet efter det). Detta skedde ungefär vid den tiden Blaque's GTA-sajt slutade uppdateras. Eftersom jag var skribent vid tiden forumet öppnades så blev jag även admin här, och än är jag kvar!! Annars kan jag bara instämma med vad alla andra har skrivit att det är ett grymt jobb du lägger ner här Hultan! Jag vet själv hur jobbigt det är när man "måste" uppdatera ett par gånger i veckan! Fortsätt bara köra på!! Forumet ja, det är ju nästan viktigare än själva sajten (jag överdriver väl lite), utan forumet tror jag inte att GTAsajten skulle ha lika många besökare som det har idag. Det skulle iaf absolut inte bli samma "sammanhållning", eller vad man ska kalla det!? Nu "känner" man ju dom som skriver inlägg eller kommentarer till nyheter och det är lättare att förstå vad dom/ni menar, om man vet lita annat om er!! Dessutom är det bara att gå in på forumet och skriva en fråga om man har något problem, så är det nästan säkert att man får det löst!! Forumet är för många helt självklar att besöka när man är inne på internet, så också för mig! När jag går ut på internet är det tre saker jag alltid gör: Loggar in på Managerzone, kollar mejl, samt (först av allt) går in på GTAsajten och forumet! Redigerad 8 februari, 2007 av Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Hur fick du reda på de playa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Hur fick du reda på de playa? http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...t=ST&f=4&t=3599 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 så du va den ända som drev en gtasajt som blev uppdaterad...grymt...synd man inte upptäckte den tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts