Blues Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Satt och försökte göra mitt namn lite snyggt, blev fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kan du inte typ spara som jpg istället ?? orkar ej ladda ner den där Öhhh hur gör man det då?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Öhhh hur gör man det då?????? Öppna med ett bild program, ta spara som, och välj JPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vad är det för skillnad på Adobe Photoshop 8.0 CS och Adobe Photoshop Elements 3.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Såhär då eller... ädit: Den blev inte vacker Redigerad 25 februari, 2005 av Psycho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) :"> Redigerad 5 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Klämmer ut min clanlogga desginad av moi Nej, nej ,nej! Inte den! Ta TRÄ-LOGGAN! Den är tusen gånger snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) :"> Redigerad 5 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Sådär? Mycket snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Oups, blev visst fel... Redigerad 25 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Väntar. Redigerad 26 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag gjorde om den lite http://derbi.nu/grafik/bild_drdlimited.jpg Visserligen så är det där en helt original DRD SM Limited. Gulligt att du inte en laddade upp den själv utan tog den direkt från derbi.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Lite stolt över att jag har tecknat den själv BEHOLD! fan var fräsch den blev Öhhh... Vadå fräsch? Tycker den är riktigt ful... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vilket är bäst photoshops elements eller photoshop cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Lite stolt över att jag har tecknat den själv BEHOLD! fan var fräsch den blev De tidigare var inte så fina, men denna när texten ingår var snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) :"> Redigerad 5 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Spegelvänder man A:et så får man ett D skissade min ide' snabbt Och vänder man det upp och ner får man ju ett V, eller nästan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Och om man dubblerar den så kan det bli ett m! såååå intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Spegelvänder man A:et så får man ett D skissade min ide' snabbt Vad har du fått "deviant" ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vad har du fått "deviant" ifrån? DevantArt... kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts