Blues Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Någon som har lust att göra en signatur till mig med mitt nick i? Hellst graffiti inspirerat tack. Svingade ihop nåt lite snabbt. http://img.photobucket.com/albums/v316/phantom_sora/Sig.png Redigerad 29 januari, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Svingade ihop nåt lite snabbt. http://img.photobucket.com/albums/v316/phantom_sora/Sig.png Eh... Svårt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Eh... Svårt eller? Han frågade om ngon kunde göra en, stod inte något om hur den skulle se ut. Vad spelar det för roll om den tog tid att göra eller inte? Den var ju iofs inte snygg, men iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vadå? Jag är ny med Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Här e min första bil mod, rätt så nöjd http://img85.exs.cx/img85/643/resizewizard113qy.jpg orginalet: http://img85.exs.cx/img85/8223/resizewizard18ff.jpg Thanks to ImageShack for Free Image Hosting Redigerad 5 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) .gjorde en webblayout får se om ja ska använda den Redigerad 5 februari, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har nyss börja lära mig Paint shop pro 8 men jag suger rätt grovt här är mitt första job Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 .gjorde en webblayout får se om ja ska använda den Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 .gjorde en webblayout får se om ja ska använda den Snygg Men jag har för mig att jag har sett den på någon sida... iaf där menyn är ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 .gjorde en webblayout får se om ja ska använda den Snyggt! Men fult med LUNCH på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Gjorde nåt litet matrix-liknande för att jag hade tråkigt... EDIT: oups, glömde bilden! Redigerad 6 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Gjorde nåt litet matrix-liknande för att jag hade tråkigt... EDIT: oups, glömde bilden! Hade nog varit bättre om du hade glömt bilden. Så vi hade sluppit se, det där, ja... "riktigt fula, gröna bokstäverna och svart bakgrund eller nå" Det märktes iaf att du hade tråkigt... Redigerad 6 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 .gjorde en webblayout får se om ja ska använda den Tror inte att den skulle fungera så bra som hemsida, för litet utrymme med innehåll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hade nog varit bättre om du hade glömt bilden. Så vi hade sluppit se, det där, ja... "riktigt fula, gröna bokstäverna och svart bakgrund eller nå" Det märktes iaf att du hade tråkigt... Jo, det var väl inget superseriöst, utan jag tänkte ha den avatar innan jag insåg hur **** '**** ***** fult deyt skulle bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Gjorde nåt litet matrix-liknande för att jag hade tråkigt... EDIT: oups, glömde bilden! Riktigt fult går å göra mycket enklare och snababre i photoshop om du inte gjort den där där..där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Riktigt fult går å göra mycket enklare och snababre i photoshop om du inte gjort den där där..där Gjord i paint sop pro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Svingade ihop nåt lite snabbt. http://img.photobucket.com/albums/v316/phantom_sora/Sig.png Kan någon tala om för mig hur man stylar bilar i photoshop? Eller kan ni någon sida som det står i?? Jag fick det för några dagar sen så ja suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vilket Program ska jag använda när jag stylar bilar?? Adobe Photoshop Elements 2.0 Eller Adobe Photoshop Album 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Vilket Program ska jag använda när jag stylar bilar?? Adobe Photoshop Elements 2.0 Eller Adobe Photoshop Album 2.0??? Hmm ja du kan använda allt från paint till en gurka doppad i färg . lite länkar jag hittade... 1 2 sedan om du typ markerar "chassit på bilen" och trycker ctrl u (skulle jag tro det är) så kan du typ ändra färg o skit där. (dock på photoshop 7 men lär ju funka på typ cs/6 m.m.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Hmm ja du kan använda allt från paint till en gurka doppad i färg . lite länkar jag hittade... 1 2 sedan om du typ markerar "chassit på bilen" och trycker ctrl u (skulle jag tro det är) så kan du typ ändra färg o skit där. (dock på photoshop 7 men lär ju funka på typ cs/6 m.m.. Eller potatis, det funkar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts